پارک آبی وایلد وادی دبی

Wild Wadi Dubai Water Park

دبی مهمترین و بزرگترین شهر کشور امارات است که به عروس خاورمیانه معروف است. جاهای دیدنی کشور دبی آنقدر زیاد هستند که زمان زیادی را برای دیدن همه آنها باید صرف کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی دبی، به نام پارک آبی وایلد وادی بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک آبی وایلد وادی درست روبروی برج العرب قرار دارد که نظیرش را خاورمیانه و حتی کل اروپا به خودش ندیده است. هر تفریح آبی که فکرش را بکنید می‌توان در این پارک تجربه کرد. از سرسره‌ای که 32 متر ارتفاع دارد و به‌صورت عمودی در آن شناوری می‌شوید تا ترن سواری در آب.

پارک آبی وایلد وادی یکی از هیجان انگیزترین پارک های آبی دنیاست که خارج از ایالات متحده ی آمریکا در دبی شاخته شده است. این مجموعه تفریحی در خیابان جمیرا مابین هتل برج العرب و هتل جمیرا بیچ قرار دارد و مکانی برای سرگرم کردن تعداد زیادی از افرادی که به این شهر سفر می کنند یا اهالی خود شهر به شمار می رود.

این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف را دارد و با داشتن سرسره ‌های زیاد و دو استخر موج سواری مصنوعی و بزرگ ‌ترین و بلندترین سرسره‌ ی آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا بسیار در جهان مشهور شده است. از دیگر ویژگی‌ های این مجموعه داشتن آبشاری ۱۸ متری در ورودی پارک است و همچنین دارای ۲ فروشگاه و ۳ رستوران نیز می باشد. این پارک آبی یک روز پر از هیجان را برای تان به ارمغان خواهد آورد و از همه مهمتر این که دسترسی به این مرکز تفریحی آسان است.

پارک آبی وایلد وادی  در دبی توانسته جایزه های بسیاری را هم در کشور امارات و هم در سطح بین الملل دریافت کند. این پارک با قدمت ۱۰ ساله ای که دارد از لحاظ ایمنی، تکنولوژی و نوآوری، کیفیت، آموزش و برنامه های جذاب توانسته بسیار مطرح شود

اگر قصد سفر به دبی را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور دبی یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.