پارک آبی آتلانتیس دبی

Atlantis Water Park

دبی مهمترین و بزرگترین شهر کشور امارات است که به عروس خاورمیانه معروف است. جاهای دیدنی کشور دبی آنقدر زیاد هستند که زمان زیادی را برای دیدن همه آنها باید صرف کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی دبی، به نام پارک آبی آتلانتیس بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

پارک آبی آتلانتیس یکی از وسیع ترین و بزرگ ترین پارک آبی دبی است. این پارک آبی مهیج و فوق العاده متعلق به یکی از برترین اقامتگاه ها و هتل های عالی دبی به نام هتل آتلانتیس دبی می باشد.

اگر به قسمت بیرونی هتل آتلانتیس که یکی از برترین هتل های دبی می باشد قدم بگذاریم می توانیم به راحتی پارک آبی آتلانتیس را مشاهده کنید و البته نا گفته نماند که این هتل در جزیره زیبا و تماشای پالم جمیرا قرار دارد و از این رو نیز افراد برای به دست آوردی یک تجربه عالی و بی همتا در پارک آبی آنتلانتیس باید به سمت پالم جمیرا روانه شوند.

همچنین شاید جالب باشد که بدانید این پارک آبی مدرن و هیجان انگیز توانسته از مساحتی بالغ بر 141 هکتار برخوردار شود و وسایل بازی و سرسره های غول پیکر و بسیار مارپیچ و طولانی را در خود جای دهد.

این پارک بی نظیر توانسته از بخش ها و قسمت های بی شماری برخوردار شود و خود را برای یک روز سراسر هیجان آماده کند ، در واقع اگر به این پارک وارد شوید می توانید از بخش هایی چون سرزمین دلفین ها ، سرزمین شیرهای دریایی ، وسایل بازی مختلف ، آکواریوم و دنیای زیر آب دبی و غواصی نیز بسیار لذت ببرید و البته نا گفته نماند که هر کدام از این بخش ها خود به چند قسمت دیگر تقسیم می شوند و در نهایت یک روز عالی و پر هیجان را برای افراد رقم می زنند و اما از جذاب ترین بخش های این پارک آبی می توان به موارد زیر اشاره کرد .

برای همه ما سرسره ها می توانند مهم ترین و بهترین بخش یک پارک آبی باشند و خوشبختانه آتلانتیس هم توانسته در این بخش بسیار قوی عمل کند و هر گونه سرسره ای که فکرش را بکنید را در خود جای دهد ، این پارک آبی مهیج و جذاب توانسته از هفت نوع متفاوت از سرسره های آبی برخوردار شود که به طور قطع تجربه هر کدام از آن ها نیازی به دل و جراتی بسیار دارد و شاید در ابتدای راه از تجربه بعضی از آن ها پشیمان شوید چرا که به شدت ترسانک هستند و می توانند سطح آدرنالین خون شما را به شدت جابجا کنند و البته ناگفته نماند که تنها افرادی که دارای قد ۱.۲ متری می باشند می توانند از این سرسره ها بهره ببرند چرا که امکان غرق شدن افراد کوتاه تر از قد اعلام شده وجود دارد.

اگر قصد سفر به دبی را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور دبی یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.