بازار ادویه استانبول

Istanbul Spice Market

استانبول، یکی شهرهای دیدنی و توریستی ترکیه و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیاست و به دلیل هزینه های نسبتا کم و اشتراک فرهنگی و غذایی با ما، اولین انتخاب ایرانی ها برای سفر خارجی به حساب می آید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی استانبول، به نام بازار ادویه بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

بازار ادویه استانبول یکی از بزرگ ترین بازارهای ادویه در دنیا است و شاید به جرات بتوان گفت که بسیاری از افراد به بهانه ی بازدید از جاذبه های بی شمار شهر استانبول، می آیند تا از بازار ادویه استانبول بهترین ادویه های دنیا را بخرند! البته این اغراق نیست که بهترین سرآشپزان دنیا برای خرید ادویه به بازار ادویه استانبول مراجعه می کنند و عطر و طعم غذاهای خود را از این بازار تامین می نمایند البته این بازار تنها ادویه ی غذایی ندارد بلکه، داروهای گیاهی و برخی از کالاهای دیگر هم در آن داد و ستد می شود.

بازار ادویه استانبول در واقع بازار مصری ها است که در میدان امینیو استانبول واقع شده است. البته میدان امینیو در محله ی فاتیح استانبول قرار گرفته است و به عنوان یکی از بزرگ ترین بازارهای سنتی شهر استانبول شناخته می شود. جالب است درباره ی این بازار این نکته را بدانید که بعد از بازار بزرگ استانبول، این بازار بزرگ ترین مجموعه ‌ی سرپوشیده‌ ی موجود در شهر استانبول است. از جمله شاخصه های این بازار این است که اگر حتی شما را با چشم و گوش بسته داخل آن بفرستند، شما می توانید آن جا را تنها از طریق بو کشیدن حس نمایید.

در واقع عطر و بوی این بازار است که تمامی عطرها و طعم ‌ها در هم ادغام نموده است و در نهایت رایحه ای خاص و منحصر به فرد و خاص خودش را به وجود آورده است.

بازار ادویه‌ ی استانبول در کل، مجموعه‌ ای است که ادویه‌ های رنگ به رنگ و از هر طعم و مزه ای در سراسر آن و در دکان و حجره اش به فروش می‌ رسد و شما می ‌توانید در حین گردش و بازدید از جاذبه های بی انتهای استانبول و این بازارش، ادویه‌ هایی با کیفیت و صد البته خوش‌ عطر مورد نیاز خود را تهیه کرده یا حتی این ادویه ها را به عنوان سوغاتی برای دوستان و عزیران خود خریداری نمایید.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور استانبول یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.