مرکز خرید خیابان شانزه لیزه پاریس

Champs Elysees Shopping Mall

مسافران تور پاریس علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی پاریس، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان را با کیفیت مناسب و عالی تهیه کنید. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید پاریس به نام خیابان شانزه لیزه بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

کمتر کسی است که اسم خیابان شانزه لیزه را نشنیده باشد. در خود فرانسه و حتی در خیلی از شهرهای جهان، نام یک خیابان قطعا شانزه لیزه است. این خیابان معروف در پاریس در بلواری بلند و عریض در شمال غرب آن به طول 1910 متر و عرض 70 متر قرار و از میدان طاق پیروزی تا میدان کنکورد ادامه دارد و شما می توانید با قدم زدن در آن بهترین خریدهای زندگی تان را تجربه کنید.

اولین و اصلی ترین محل برای خرید اجناس شیک و برندهای معروف و به نام، خیابان شانزه لیزه می باشد. شما می توانید از پاریس شکلات، عطر و ادکلن برای سوغاتی همراه خود به کشورتان ببرید.

شانزه لیزه برای عاشقان خرید بهشت فشن و مد، خرید و گشت و گذار است. گران ترین و لوکس ترین برندهای جهان در این خیابان مغازه های بسیار بزرگی از محصولات و کلکسیون های خود دارند. بزرگترین فروشگاه برندهای نایک، آدیداس و پوما در دنیا نیز برای عاشقان ورزش و لباس های اسپرت در همین خیابان معروف قرار گرفته است.

شما در بعضی بخش های این خیابان می توانید اجناسی با قیمت بسیار مناسب نیز پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید خیابان شانزه لیزه

Address: 75008 Paris, France

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.