مرکز خرید سیتی سنتر دیره

Deira City Center

شهر ساحلی دبی چند سالی از توریستی شهرهای جهان می باشد و هر روز در حال پیشرفت است و در سال میزبان تعداد فراوانی گردشگر از سرتاسر دنیا می باشد. اکثر مسافران تور دبی علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی دبی و تفریح، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان تهیه کنید. مرکز خرید سیتی سنتر دیره همه نیازهای شما را برطرف می کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره

مرکز خرید سیتی سنتر دیره در دبی انتخاب اول بسیاری از مردم شهر برای خرید لباس و پوشاک مورد نیاز است. تفاوتی ندارد به دنبال لباس های رسمی هستید یا لباس های روزانه و راحت! حتی ممکن است به دنبال لباس های ورزشی یا بارداری باشید؛ برای هر فردی که تصور کنید می توانید در این مجموعه یک یا چند دست لباس مناسب تهیه نمایید. البته فعالیت سیتی سنتر دیره به فروش پوشاک و البسه محدود نمی شود و شما می توانید خدمات دیگری را نیز در این مجموعه دریافت کنید.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره از سه طبقه تشکیل شده است که تقریبا ۳۷۰ فروشگاه را در دل خود جای داده و بسیاری از برندهای معتبر و گران قیمت را در کنار برندهای متوسط عرضه می کند.

مجموعه تفریحی مجیک پلنت نیز به عنوان یکی از ده مجموعه برتر امارات در زمینه تفریح و سرگرمی شرایط بازی برای کودکان را فراهم نموده است. شما می توانید کودکان خود را در مجموعه به مسئولین مربوطه بسپارید و با خیالی آسوده راهی طبقات این مجتمع تجاری شوید و به خرید کردن مشغول شوید.

اگر خسته شده اید می توانید به بخش فودکورت سیتی سنتر بروید. فود کورت مجموعه از انواع کافه ها، فست فودها و رستوران ها تشکیل شده است.

هایپرمارکت کِرفور نیز شرایط خرید در محیطی بسیار گسترده را فراهم نموده است. بیش از ۸۰ هزار نوع وسایل خوراکی و غیر خوراکی در این هایپرمارکت عرضه می شوند.

مجموعه سینماهای ووکس با ۲۰ صفحه نمایش مختلف و بیش از ۲۵۰۰ صندلی نقطه عطف دیگری است که باید در این مجموعه عظیم به آن اشاره کرد. با یک حساب سرانگشتی هم می توان دریافت که تقریبا تمامی نیازهای خود را می توانید در این مجموعه رفع کنید.

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر دیره

مرکز خرید سیتی سنتر دیره هر روزه ساعت کار خود را از ده صبح آغاز می کند و تا ده شب ادامه می دهد، اما در اواخر هفته این مدت را افزایش داده و اصولا تا ۱۲ شب تمامی غرفه ها فعال هستند.

آدرس: خیابان هشتم - پورت سعید - دبی - امارات متحده عربی

Address: 8th St - Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates