مرکز خرید سیتی واک

City Walk Mall

شهر ساحلی دبی چند سالی از توریستی شهرهای جهان می باشد و هر روز در حال پیشرفت است و در سال میزبان تعداد فراوانی گردشگر از سرتاسر دنیا می باشد. اکثر مسافران تور دبی علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی دبی و تفریح، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان تهیه کنید. مرکز خرید سیتی واک همه نیازهای شما را برطرف می کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

مرکز خرید سیتی واک

مرکز در سال ۲۰۱۳ این منطقه با انواع رستوران ها و مراکز خرید ساخته شد ولی در اصل در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید. با قدم زدن در این منطقه با انواع رستوران ها، کافه ها و بازار های پر رونق روبرو می شوید و می توانید از قدم زدن در این منطقه لذت ببرید. بعضی از مشهورترین هنرمندان شهری در جهان، تزئین و نقاشی دیوارهای خیابان ها در سیتی واک دبی را انجام دادند. از نقاشی های کارتونی غول پیکر، به طرح های کوچکتر فریبنده، در زمانی که وقت اضافه دارید، بارها شما را متوقف می کند تا به نظاره این تصاویر بنشینید.

مرکز خرید سیتی واک دبی یک مکان عظیم است که برخی از بخش هایش به طور کامل توسعه یافته و بعضی دیگر به مرور زمان معرفی می شوند. ویژگی های پیچیده و آفتابی با کافه های زیبا و خیابان هایی با نام های تجاری خرید مشهور دیده می شود. پارکینگ زیرزمینی رایگان تا ۲۰۰۰ ماشین موجود در اینجا وجود دارد که به این معنی است که بر خلاف بسیاری از نقاط توریست محبوب دیگر، شما نباید نگران مکان پارک ماشین خود باشید.

تفریحات مرکز خرید سیتی واک

مرکز خرید سیتی واک که بیش از ۱۴۰ بخش دارد شامل همه چیز از مارک های معتبر تا انواع رستوران های هیجان انگیز است و همچنین جاذبه هایی برای خانواده ها همراه با تفریحات شگفت انگیز وجود دارد.

شهر بازی ماتل

منطقه بازی برای بچه های بین ۲ تا ۱۰ساله و مکانی جذاب و عالی برای کودک شما است. کاوش جادوی و عجیب از شخصیت های محبوب مانند بارنی، توماس و دوستان و بسیاری دیگر را شامل می شود.

هاب صفر

منطقه ای پیشرفته و دارای محیط بازی برای علاقه مندان به بازی که یک تجربه خوب را ارائه می دهد. با بیش از ۷۰ ایستگاه بازی و هشت کانتینر خصوصی، در این مجموعه و در محیط داخلی، تعداد زیادی اتاق برای تفریح با دوستان و خانواده وجود دارد. ویژگی های بیش از ۷۰٪ از جاذبه های این مجموعه منحصر به فرد است، و در هیچ نقطه دیگری در جهان وجود ندارد.

آدرس مرکز خرید سیتی واک

مرکز خرید سیتی واک در ۷ روز هفته از ساعت 10 صبح تا 22 شب باز است.

آدرس: خیابان الصفا - الوصل - دبی - امارات متحده عربی

Address: Al Safa St - Al Wasl - Dubai - United Arab Emirates