مرکز خرید الغریر

Al Ghurair Center

شهر ساحلی دبی چند سالی از توریستی شهرهای جهان می باشد و هر روز در حال پیشرفت است و در سال میزبان تعداد فراوانی گردشگر از سرتاسر دنیا می باشد. اکثر مسافران تور دبی علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی دبی و تفریح، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان تهیه کنید. مرکز خرید الغریرهمه نیازهای شما را برطرف می کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

دسترسی به مرکز خرید الغریر

این مرکز خرید در خیابان الریقا Al Rigga Road در محله دیره دبی قرارگرفته و در فضای بیرون آن پارکینگ نیز دارد. هتل الغریر ریحان بای روتانا Al Ghurair Rayhan by Rotana hotel نیز در کنار فروشگاه قرار داشته و به آن مرتبط است. این هتل ۵ ستاره، ۴۲۸ اتاق و سوئیت را برای مهمانانش فراهم کرده است.

برای رفتن به این محل می توانید خود را به ایستگاه مترو یونیون Union Metro Station برسانید و از آنجا با کمی پیاده روی به مرکز خری الغریر دبی برسید. با هر دو خط مترو دبی، چه خط قرمز و چه خط سبز می توانید به این ایستگاه خود را برسانید. بنابراین دسترسی به آن بسیار آسان است و از هر نقطه از دبی که بخواهید به سرعت و در کمترین زمان می توانید خود را به اینجا برسانید. همچنین ایستگاه مترو خط قرمز به نام ایستگاه مترو الریقا Al Rigga Metro Station و ایستگاه مترو خط سبز به نام صلاح الدین Salah Al Din Metro Station نیز در نزدیکی آن قرار دارند.

مرکز خرید الغریر

مرکز خرید الغریر،بزرگترین مرکز خرید دبی محسوب می شد. مساحت آن حدود ۸۵۰ هزار متر مربع بوده و پس از بازسازی های سال ۲۰۱۳ به این مقدار مساحت رسیده است.

در مرکز خرید الغریر دبی ۳۰۰ مغازه و فروشگاه به همراه رستوران ها، کافه ها و فست فودهای بسیاری وجود دارد. بنابراین در این مرکز اگر خسته یا گشنه شدید، می توانید وقت خود را در این فضاها بگذرانید.

بسیاری از برندهای عطر دنیا، برندهای معروف لباس، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی رستوران های معروف را در این مرکز خرید پیدا خواهید که تنها تعدادی از آن ها را در بالا نام بردیم. در سال ۲۰۱۸ تعداد فروشگاه های مرکز خرید الغریر دبی بیشتر شد.

دیگر خدمات مرکز خرید الغریر

اطلاعات و کیوسک خرمات رسانی به گردشگران و خریداران در طبقه همکف قرار گرفته و مسیرها و نقشه مغازه ها و فروشگاه های مرکز خرید الغریر دبی را در صورت درخواست به شما ارائه می دهند. این نقشه هم به زبان انگلیسی و هم به زبان عربی به چاپ رسیده است.

از دیگر خدماتی که در این فروشگاه دیده می شود می توان به دستگاه عابربانک، فضایی مخصوص نوزادان، دستگاه های پرداخت و صرافی است. همچنین فضاهایی در این ساختمان، برای دعا و نماز در نظر گرفته شده است. در این مجتمع خرید، سینما و مراکز تفریحی برای خانواده ها بوده تا کودکان خود را نیز سرگرم نگه دارند. دیواری برای صخره نوردی، سینمای ۵ بعدی، ماشین بازی و فعالیت های بسیاری در این مرکز خرید قابل انجام است.

آدرس مرکز خرید الغریر

مرکز خرید الغریر دبی در ۷ روز هفته باز است. در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ بعد از ظهر باز بوده و روزهای پنج شنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب باز است.

آدرس: الغریر -  دبی - امارات متحده عربی

Address: Al Ghurair Centre, Dubai – United Arab Emirates