در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ

شهر سن پترزبورگ

سن پترزبورگ شهر و بندری در شمال غربی روسیه است که به عنوان یک مرکز مهم تاریخی و فرهنگی در روسیه شناخته می شود. امروزه به علت ساختار خود به عنوان مرکز مهم اقتصادی، علمی، فرهنگی و گردشگری روسیه و اروپا محسوب می شود.

اهمیت سن پترزبورگ به گونه‌ای است که در گذشته‌ای نه چندان دور این شهر با لقب "پایتخت شمال" در روسیه شهرت داشت و دومین شهر بزرگ روسیه و یکی از شهرهای بزرگ جهان محسوب می شود و از نظر معماری، به عنوان یکی از باشکوه ترین و خوش آب و هوا ترین شهرهای اروپا محسوب می شود که منطقه تاریخی آن در در سال 1990 به ثبت جهانی یونسکو رسیده است.

سفر به سن پترزبورگ با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای سن پترزبورگ و همچنین تور لحظه آخری و ارزان سن پترزبورگ را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور سن پترزبورگ از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور سن پترزبورگ با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

بهترین زمان سفر به سن پترزبورگ

آب و هوای سن پترزبورگ در دسته بندی آب و هوای مرطوب قاره ای طبقه بندی می شود ، در این منطقه تابستان های گرم و مرطوب و زمستان‌های مرطوب و سرد و متوسط را به ارمغان می آورد. سن پترزبورگ عموماً 118 روز در سال را پوشیده از برف است که علت این سرما می تواند موقعیت شمالی این منطقه باشد.

_ از نظر دما و آب و هوا، بهترین زمان سفر به سن پترزبورگ تابستان می باشد. اگر به دنبال بهترین زمان سفر به این شهر هستید پیشنهاد ما ماه جون تا اگوست است. در این زمان هوای این شهر معتدل تر از زمان های دیگر است .

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن سفر، بهترین زمان سفر به سن پترزبورگ ژانویه تا مارس می باشد. فصل زمستان در سن پترزبورگ را می توان ارزان ترین فصل برای سفر و رزرو هتل در این شهر دانست.

غذاهای سن پترزبورگ

این شهر زیبا و افسونگر، ارزش دارد که روزهایی را به گشت‌وگذار در آن بگذرانید و در رستوران‌ها و کافه‌های دلپذیرش طعم‌های دلچسب روسی را بچشید. غذاهای روسی برای ذائقه‌ی ما ایرانی‌ها چندان غریبه نیستند ولی چشیدن طعم این غذاهای خوشمزه، در خانه‌ی اصلی‌شان، برایتان لطف خاصی خواهد داشت. بعضی از این غذاها مانند سالاد اولیویه، پیراشکی و بیف‌استروگانف و بُرش و..

یکی از سوپ‌هایی که شهرت بین‌المللی دارد، سوپ بُرش خوش‌آب‌ورنگی است که بسته به فصل، هم گرم و هم سرد سرو می‌شود و همچنین سُلیانکا یکی از سوپ‌های محبوب روس‌هاست که طعمی ترش و شیرین دارد.

بیف‌استروگانف یکی از بهترین غذاهای سن پترزبورگ و روسیه است که پیشنهاد می‌کنیم حتما در زادگاهش آن را امتحان کنید. این غذای لذیذ که قدمتی دویست ساله و شهرتی جهانی دارد، دستور پخت آن در نقاط مختلف جهان متفاوت است اما بی‌تردید بهترین نوع آن  را می‌توانید در سن‌پترزبورگ میل کنید.

جاذبه های توریستی سن پترزبورگ

دیدنی های سن پترزبورگ به‌اندازه‌ای زیادند که یکی از چالش‌های گردشگران این است که به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند همه این مکان‌های دیدنی را در مدت اقامتشان ببیند.

سن پترزبورگ یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اروپایی محسوب می‌شود و تا کیلومترها مملو از جاذبه‌هایی است که در نواحی اطراف آن قرار دارند. بدون شک معروف‌ترین جاذبه گردشگری سن پترزبورگ که به‌خاطر گنجینه‌ها و آثارباستانی‌اش شهرت جهانی دارد موزه مشهور ارمیتاژ است. این موزه به‌قدری مهم است و طرفدار دارد که خیلی از گردشگران فقط برای دیدن آن به سن پترزبورگ می روند. یکی‌دیگر از بنا‌های فرهنگی مشهور که دیدنش برای بعضی از گردشگران حتی از موزه ارمیتاژ هم مهم‌تر است، تئاتر مارینسکی است.

 برخی از دیگر نقاط گردشگری جذاب سن پترزبورگ عبارت اند از:

پارک پیترهوف

کلیسا جامع ستوندار سن آیزاک

قلعه پیتر و پاول

موزه دولتی روسیه و...

مراکز خرید در سن پترزبورگ

هرچند مردم معمولا برای دیدن معماری و هنر، و سیاحت مکان های دیدنی سن ‌پترزبورگ به آن سفر می‌کنند، اما مگر می‌شود به جایی سفر کنید، ولی از آنجا خرید نکنید؟ مراکز خرید سن پترزبورگ زیاد هستند و بیشتر آن‌ها در مجموعه‌های تاریخی قرار گرفته‌اند. مراکزی که با شکوه مدرن‌شان چیزی از عظمت کلاسیک بناهای تاریخی شهر کم ندارند. اگر هم به دنبال سوغاتی می‌گردید، بهتر است بدانید که سوغات محلی شهر سن‌ پترزبورگ ظروف چینی است.

اگر قصد خرید کردن دارید، به خیابان “نِوسکی” که مرکز اصلی خرید کردن است بروید، در این خیابان می‌توانید هم مغازه‌های ارزان فروشی را پیدا کنید و هم بوتیک‌های گران‌قیمت را. مراکز خرید سن ‌پترزبورگ معمولا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند و خوشبختانه بیشتر آن‌ها دسترسی راحتی از طریق ایستگاه‌های مترو سن پترزبورگ دارند.

برخی از مرکز خرید در سن پدرزبورگ:

تجارت خانه لنینگراد (DLT)

بازار گاستینی

بازار آپراسکین

بازار دستفروش‌های نزدیک مترو اودلنایا و...

هتل های شهر سن پترزبورگ

برای سفر و گشت و گذار راحت و آسان و بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی و اقامت چند روزه در سن پترزبورگ  انتخاب هتل مناسب مهم است. موقعیت هتل و امکانات آن می تواند سفری شاد و خوشحال و تجربه ای متفاوت را برای شما رقم بزند برای اقامت در سن پترزبورگ میزان بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید هم تعیین‌کننده‌ی نوع اقامت شماست.

بایدها و نبایدهای شهر سن پترزبورگ

در هنگام سفر به شهر پترزبورگ باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این شهر، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

  _ مدت زمان پرواز از تهران به مقصد سن پترزبورگ 4 ساعت و30 دقیقه طول خواهد کشید.

  _ واحد پول روسیه روبل است.

  _ شماره تلفن های ضروری سن پترزبورگ:

پیش شماره: 7+

پلیس: 102

آتش نشانی : 101

آمبولانس: 103