book-open ‌‌لوکس ترین هواپیمای جهان در آسمان

02 شهریور ، 1398
راه و رسم سفر

نگاهی دقیق تر و عمیق تر به لوکس ترین هواپیمای دنیا

همه ما با هواپیماها آشنایی داریم و حتی برخی تفاوت های پرواز کلاس اکونومی را با بیزنس و یا فرست را می دانند. شاید بسیاری تصور کنند که خاص ترین و لوکس ترین نوع پرواز و هواپیما، کلاس پروازی فرست در هواپیماهای خارجی باشد، اما این تصور کاملاً اشتباه است! با آژانس گردشگری راه و رسم سفر باشید تا شما را با لوکس ترین هواپیما دنیا آشنا کنیم.

سالن غذاخوری هواپیما کریستال اسکای

لوکس ترین هواپیمای دنیا "کریستال اسکای" (The Crystal Skye) نام دارد و در تمام دنیا یک عدد از آن وجود دارد. هواپیمای کریستال اسکای یا همان آسمان کریستالی، لوکس ترین سازه های اخیر شرکت بوئینگ به شمار می رود. این هواپیما یک بوئینگ در دسته هواپیماهای بوئینگ 777 قرار دارد و با نام فنی 200LR-777 شناخته می شود. ظرفیت این هواپیمای فوق العاده لوکس که به عنوان یکی از لوکس ترین جت های شخصی دنیا تا به امروز از آن رونمایی شده است، 88 نفر می باشد. معماری بی نظیر کریستال اسکای به گونه ایست که همانند یک هتل 5 ستاره به نظر می رسد. 
از بهترین و بارزترین امکانات ویژه این هواپیما می توان به سالن بسیار بزرگ غذاخوری اشاره کرد. یک آشپز ماهر و زبردست در این سالن در حال طبخ غذا و ارائه بهترین خدمات به مسافران است. مسافران این هواپیما باید بدانند که غذایی که میل می کنند از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه می شود. 

هواپیمای کریستال اسکای

در کریستال اسکای به تعداد 88 مبل مجلل و بسیار راحت برای هر مسافر وجود دارد. از دیگر امکانات برتر در این هواپیما می توان به سرویس بهداشتی لوکس و حمام برای مسافران اشاره نمود. به جای ال سی دی های کوچک، برای مسافران ال سی دی های بزرگ استفاده کرده اند، البته امکان استفاده شخصی برای آنان وجود دارد. همچنین مسافران می توانند از تلفن های ماهواره ای بر فراز ابرها استفاده کنند. هواپیمای آسمان کریستالی می تواند بدون توقف به مدت 19 ساعت و نیم در آسمان باشد و مسافران را به نقاط مختلف دنیا برساند. 
هواپیمای کریستال اسکای برای مسافران خود برنامه سفرهای 21،14 و 28 روزه تدارک دیده است و در طول این پروازها مسافرین خود را به قسمت هایی دورافتاده و ناشناخته دنیا می برد تا آنها بتوانند سفری پر از هیجان و عجیب و در عین حال لوکس و مرفه تجربه نمایند.
جهت اطلاعات بیشتر و اخبار گردشگری جدید دنیا به سایت راه و رسم سفر مراجعه نمایید.

هواپیمای آسمان کریستالی


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی