ساختمان کازا میلا بارسلونا

Casa Mila Barcelona Building

شهر بارسلونا با جاذبه های دیدنی که دارد و امکانات رفاهی که برای مسافران فراهم کرده است، سالانه پذیرای تعداد بی شماری گردشگر و علاقه به تور اسپانیا می باشد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری بارسلونا به نام ساختمان کازا میلا بارسلونا بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

ساختمان کازا میلا در مرکز منطقه ‏Eixample‏ شهر بارسلونا قرار دارد که به شکل عجیب و غیر معمول بنا شده است به یک جاذبه توریستی بارسلون تبدیل گشته است. 

این ساختمان برهه‌ای حساس در تاریخ شهر بارسلونا محسوب می‌شود. در همین زمان بود که شهر درهای خود را به روی مدرنیته باز کرد. در واقع آغاز ساخت کازا میلا با دوره‌ی اوج سبک معماری «هنر نو» همراه بود. این ساختمان آمیزه‌ای از هنر و معماری است که اشکال تزئینی روشن و زیبا را در آغوش کشیده و انحنا را به استفاده از خطوط صاف ترجیح داده است. این جنبش در سراسر دنیا گسترش یافت و حتی به منطقه‌ی کاتولیک نشین و نسبتاً قدیمی کاتالان هم وارد شد. یکی از پیشگامان این جنبش هم «آنتونیو گائودی» بود. این ساختمان نه تنها به عنوان خیره‌کننده‌ترین و باشکوه‌ترین سازه‌ی این معمار، بلکه به عنوان نگینی بر تاج جنبش هنر مدرن شناخته می‌شود که تحسین هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزد؛ خواه افرادی که دستی بر آتش علم معماری دارند و خواه توریست‌هایی که فقط آن را از جنبه‌ی زیباشناسی می‌بینند.

ساختمان-کازامیلا-بارسلونا-اسپانیا

نام این ساختمان را کازا میلا گذاشتند که برگرفته از مؤسس این خانه بود اما بیشتر آن را با نام «لا پدررا»، به معنای معدن سنگ می‌شناسند. وقتی مردم شاهد ساخت این بنای عجیب سنگی شدند، نام مستعار معدن سنگ را در همان مراحل اولیه‌ی ساخت بر روی این بنا گذاشتند.

ساختمان-کازامیلا-بارسلونا

ساختمان کازا میلا شهر بارسلونا دارای بالکن های آهنی ، انحناهای عجیب و غیرقابل تصور و معماری غیرعادی متفاوت می باشد.  مسافران تور اسپانیا زمانی  که این ‏ساختمان را مشاهده می کنند به دلیل ظرافت خاصی و شکل منحنی که دارد هیچ خط صاف و یا شکسته ای  را نمی بینند.

از جمله عجایب ساختمان کازا میلا پشت بام خاص آن است که دارای دودکش های سورئال و شگفت انگیزی  ‏می باشد که به اسم " رزمندگان " مشهور است. راه پلکان و سوراخ هایی که در راستای تهویه فضا بر روی دیوارهای این بنا قرار دارد، سبب شده تا این اثر اسرارآمیزتر به نظر برسد. ‏ گردشگران و مسافران تور بارسلون می توانند به تراس پشت بام بروند و از بالا شاهد طراحی خارق العاده  گائودی باشند و توان چشم اندازی زیبایی را  از شهر را تجربه کنند.

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.