مرکز خرید مارماگنوم بارسلونا

Marmagnum Shopping Center

مسافرانی که با تور اسپانیا به شهر بارسلونا سفر می کنند، می توانند علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی بارسلونا و تفریح، خرید هم انجام دهند. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از مراکز خرید بارسلونا به نام مارماگنوم بپردازد، در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید مارماگنوم در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد و بیش از خرید، برای زندگی شبانه‌اش مورد علاقه مردم بود. در سال ۲۰۰۲ به خاطر مشکلاتی که پیش آمد دولت تمام کلوب‌های شبانه را در این مکان تعطیل کرد. بعد از ۵ سال افت، بالاخره در سال ۲۰۰۷ شورای شهر تلاش‌هایی برای تبدیل اینجا به یک مرکز خرید ۳ طبقه پر رونق با منظره‌ای رو به دریا کرد. در سال ۲۰۱۲ طی یک پروژه نوسازی، طبقه‌ای دیگر با رستوران‌ها و مناظری شگفت انگیز از بندر به ماره‌ماگنوم اضافه شد.

نمای داخل و بیرون مرکز خرید مارماگنام

ویژگی منحصر به فرد مرکز خرید مارماگنام را می توان طراحی جذاب و خاص آن دانست. این مرکز بر روی اسکله ای از جنس چوب قرار گرفته است که بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا پس از خرید روی آن قدم زنند و از تماشای غروب زیبای بارسلونا لذت برند. طراحی داخلی این بنا نیز از زیبایی های خاصی بهره برده است؛ به عنوان مثال در بدو ورود آینه های سرتاسری این مکان نظر همه را به خود جلب خواهد کرد، بطوری که همیشه در ورودی بنا خریدارانی را مشاهده خواهید کرد که به عکاسی از خود مشغول اند.

در کنار همه این زیبایی ها، با رفتن به این مجموعه تجربه خرید خوبی را خواهید داشت، زیرا این مرکز علاوه بر داشتن مغازه های فراوانی که به عرضه برندهای متنوع می پردازند، از چند سالن سینمایی، تعدادی رستوران که برخی مختص سرو غذاهای دریایی هستند و چند کافی شاپ با منظره رو به دریا نیز برخوردار است.

گفتنی است که برخلاف اغلب مراکز خرید دیگر در بارسلونا که معمولا در روزهای یکشنبه تعطیل هستند، مرکز خرید مارماگنام درب های خود را یکشنبه ها نیز روی خریداران می گشاید تا بتوانند در عصر یک روز تعطیل از خرید و گذران وقت در بندر مجاور آن نیز لذت ببرند.

مرکزخرید-مارِماگنوم-بارسلونا

آدرس مرکز خرید مارماگنوم

مرکز خرید مارماگنوم، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

Address: Moll d’Espanya, Barcelona, Catalunya, 8039, Spain

اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور بارسلونا یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.