در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور مسقط

تور مسقط

شهر مسقط

مسقط پایتخت و بزرگترین شهر کشور عمان به حساب می‌آید و در همسایگی دریای عرب قرار گرفته و بخش عمده ای از جذابیت خود را مدیون همین موقعیت جغرافیایی خود است. این کشوردر حال حاضر یکی از بهترین مناطق آسیایی از نظر شاخص کیفیت زندگی است که در سال 2021 رتبه اول آسیا را در این زمینه به دست آورد. این امر باعث شده، زندگی مسقط برای خیلی از افراد به یک دغدغه تبدیل کرده.  مهم تر از همه اینکه، اینک شهر مسقط عمان به جمع برترین مقاصد توریستی آسیا پیوسته و نگاه جهان را به خود دوخته است.

سفر به مسقط با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای مسقط و همچنین تور لحظه آخری و ارزان مسقط را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور مسقط از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور مسقط با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

بهترین زمان سفر به مسقط

آب و هوای کشور عمان به سبب نزدیکی به خط استوا گرم و به دلیل همجواری با دریا مرطوب است. میزان بارش ها نیز در این کشور بسیار کم است با توجه به چنین شرایطی تابستان های مسقط بسیار گرم و زمستانها معتدل و مطلوب هستند. دمای زمستان این کشور بین 17 تا 27 درجه و دمای تابستان بین 30 تا 40 درجه متغیر است.

_ از نظر دما و آب و هوا، بهترین زمان سفر به مسقط زمستان می باشد. اگر به دنبال بهترین زمان سفر به این شهر هستید پیشنهاد ما ماه دسامبر تا مارس است. در این زمان هوای این شهر معتدل تر از زمان های دیگر است .

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن سفر، بهترین زمان سفر به مسقط تابستان می باشد. فصل تابستان در مسقط را می توان ارزان ترین فصل برای سفر و رزرو هتل در این شهر دانست . البته تفریحات آبی در سواحل خوش آب و هوا می توانند تابستان را نیز به یک فصل خوب برای رزرو تور شهر مسقط عمان تبدیل کنند.

مزایا و معایب تور لحظه آخری مسقط

با پکیج های تور لحظه آخری مسقط، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد.

  مزایا:

از مزایا تورهای لحظه آخری مسقط، همان تور با همان کیفیت به شکل ارزان قیمت عرضه می شود. زیرا تور لحظه آخری، یک تور استاندارد می باشد و به دلیل اینکه متقاضیان پرواز کم بوده اند، ارائه شده است و طبق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود شود.

  معایب:

 تورهای لحظه آخری قابل کنسل شدن نیستند و اگر هم بخواهید این کار را انجام دهید هزینه قابل بازگشت نیست.

از دیگر معایب این سفر، شما حتما حتما باید آمادگی لازم را داشته باشید و چمدانتان بسته باشد زیرا امکان دارد چند ساعت دیگر زمان پروازتان باشد. همچنین انتخاب صندلی هواپیما و اتاق هتل خیلی آسان نیست زیرا امکان دارد بهترین های آن ها از قبل رزرو شده باشند.

غذاهای مسقط

بیشتر گردشگرانی که به عمان سفر می کنند به شهر مسقط می روند، در این شهر می توانید به رستوران های بسیار خوب و با کیفیت سرتاسر آن بروید و از غذاهای سنتی و عربی بچشید ، یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین غذاها مجبوس عربستانی است و از برنج و گوشت و مواد دیگر تهیه می شود.

شووا یا قوزی یکی از پرطرفدارترین غذاها است که در مناسبت های خاص بیشتر طبخ می شود ، شووا نوعی کباب بره است و بسیار زمان می برد تا پخته و آماده شود ، این غذا تقریبا یک یا دو روز زمان می برد تا آماده شود ، برای این غذا از گوشت بره ، شتر یا بز استفاده می کنند و به آن ادویه های مختلف عمانی می زنند تا مزه دار شود. از دیگر غذاهایی که با سفر به مسقط باید امتحانشان کرد نان عمانی ، انواع خرما ،  کباب مشکاک ، هریس و شاورماست.

جاذبه های توریستی مسقط

شهر مسقط ، شاید به نظر کوچک و خالی از جاذبه باشد اما طبیعت بکر و شگفت انگیز آن را از دست ندهید. در طی گردش‌ در طبیعت ناب نزدیک این شهر کوچک، گاه حتی باید از آب‌های کم عمق عبور کرده و یا برای رسیدن به مقصد شنا کنید! این شهر برای کسانی که عاشق ریگ‌های روان کویر هستند نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

برخی از نقاط گردشگری مسقط عبارت اند از:

مسجد جامع

بازار مطرح

کوه اخضر

استخر طبیعی بیمه

آبگرم‌های نخل

جزایر دِیمانیات و...

مراکز خرید در مسقط

بازدید از بازارها و مراکز خرید، یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است. بازارگردی تنها به خرید سوغاتی و یادگاری محدود نمی‌شود، بلکه بخشی از فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم منطقه را نیز به نمایش می‌گذارد.

برخی از مرکز خرید در مسقط:

مرکز خرید سیتی سنتر

مرکز خرید پالم

مرکز خرید پانوراما

مرکز خرید اونیوز مال عمان و...

هتل های شهر مسقط

هتل های مسقط با تنوع بسیار برای مسافرینی که قصد سفر به مسقط را دارند گزینه مناسبی برای استراحت است.وقتی بخواهید خستگی مسیر سفر را از تن به‌ در کنید فرقی نمی‌کند که مسافر معمولی باشید یا گردشگر حرفه‌ای، جهت استراحت باید مکانی امن و راحت را انتخاب نمایید. استفاده از خدمات و امکانات هتل‌های شهر مسقط باعث می‌گردد گردشگران سفر به این شهر را به نزدیکان خود پیشنهاد کنند.

قیمت هتل در مسقط براساس درجه هتل از نظر کیفی تعیین می‌گردد.با توجه به پیشرفت توریسم در کشور عمان، صنعت هتلداری در این کشور در سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ایی داشته است.

بایدها و نبایدهای شهر مسقط

در هنگام سفر به شهر مسقط باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این شهر، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

  _ مدت زمان پرواز از تهران به مقصد مسقط 2 ساعت  و 10 دقیقه طول خواهد کشید.

  _ واحد پول مسقط، ریال عمان است.

  _ شماره تلفن های ضروری ترکیه:

آتش نشانی : 999

پلیس : 560099

اطلاعات اب و هوا : 1103