در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور های عمان

همه تورها
تورهای عمان

کشور عمان

عُمان کشوری در شرق شبه جزیرهٔ عربستان است که پایتخت آن شهر مسقط است. عمان از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان منتهی می‌شود، از جنوب با یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحدهٔ عربی مرز زمینی و با ایران مرز دریایی دارد.

بخش کوچکی از عمان در قسمت جنوبی تنگهٔ هرمز قرار دارد که مسندم نام دارد. این بخش از سرزمین اصلی جدا افتاده‌است. منبع اصلی درآمد این کشور، نفت است. هر چند نسبت به همسایگان، این کشور تولید کننده متوسطی است. کشاورزی و ماهی‌گیری نیز دو منبع مهم درآمد در عمان هستند. منبع جایگزین دیگر، گردشگری است.

سفر به کشور عمان با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، تورهای عمان را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور عمان از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور عمان با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

غذاهای کشور عمان

یکی از جذابیت های سفر به عمان و شهر مسقط وجود رستوران‌های شیک و مجلل در این شهر است چرا که عمانی‌ها به وعده‌های غذایی خود بسیار اهمیت می‌دهند و غذا جایگاهی ویژه در بین مردم این کشور دارد غذاهای عمان را می‌توان بخشی از فرهنگ این کشور به حساب آورد.

ازغذاهای معروف این کشور می توان مجبوس (که به نام های کبسا و مکبوس هم شهرت دارد)، باب شووا ، شاورما ، کباب مشکاک نام برد.

جاذبه های توریستی کشور عمان

کشور عمان می‌تواند با جاذبه‌های توریستی شگفت انگیز شترسواری در صحرا، بازارهای محلی و غروب خورشید در کنار دریا  لذت‌بردن از آفرود سواری، غواصی در آب‌های نیلگون و لمسِ اعماق اقیانوس، قایق‌سواری در کنار صدها دلفین، دره‌نوردی و پیاده‌روی در بستر وادی‌ها (رودهای موسمی) و تماشای لاک‌پشت‌هایی که در زیر نور ماه برای تخم‌گذاری به ساحل می‌آیند، تعطیلات فراموش نشدنی برای شما رقم بزند.

برخی از نقاط گردشگری کشور عمان عبارت اند از:

مسجد جامع سلطان قابوس

خانه‌ اپرای رویال مسقط

ساحل السیفه

گذرگاه مارها و .......

هتل های کشور عمان

کشور عمان دارای هتل های خوب و لوکس زیادی است که هر هتل با نخل های خرما احاطه شده است. همچنین عمان در سال های اخیر تلاش کرده تا با ساخت هتل های 5 ستاره و هتل هایی با قیمت های مناسب در مسقط و شهر های دیگه به جلب توریست بپردازد.

بایدها و نبایدهای کشورعمان

 در هنگام سفر به کشور عمان باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این کشور، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

_ لباس نامناسب نپوشید. عمانی‌ها، برای سنت‌ها و فرهنگشان، ارزش زیادی قائل هستند. از پوشیدن لباس‌های بیش از حد باز، مخصوصاً در سواحل اجتناب کنید.

­_ عمانی‌ها مردمانی بسیار خونگرم و مهربان هستند. چه دوست و آشنایشان باشید و چه غریبه، بهتر است دعوت آن‌ها را رد نکنید این موضوع، بخشی از فرهنگ آن‌ها است.

_ مردم عمان نه تنها در مقاصد معروف گردشگری شهر مسقطو موزه های اصلی آن، بلکه در باغ‌ها، بازارهای میوه، خیابان ها و قسمت‌های دیگر کشورشان نیز به تمیزی اهمیت می دهند نباید در کنار بناهای دیدنی، آشغال بریزند یا کاری کنند که به اموال عمومی آسیب وارد شود.

_ مردم عمان، مسلمان هستند و از مسجد‌ها به عنوان محلی برای عبادت و خواندن قرآن استفاده می‌کنند . گردشگران می‌توانند در  ساعات به خصوصی از داخل آن‌ها نیز دیدن کنند اما باید لباس مناسب پوشیده باشند و کفش‌هایشان را هم دربیاورند پوشاندن مو برای خانم‌ها اجباری است و نباید بگذارند بچه‌هایشان در مسجد سر و صدا ایجاد کنند. ‎‌