تور های ترکیبی مالزی

تورهای ترکیبی مالزی

چرا سفر به سنگاپور؟

سنگاپور شهری مدرن و شیک با جاهای دیدنی زیاد، انواع رستوران های لوکس، بندرگاهی زیبا، درختان سر سبز،خیابان های تمیزبا ترکیب معماری سنتی و مدرن، شهری ثروتمند که به عنوان یک مقصد گردشگری در دنیا ، در میان توریست ها طرفدارن زیادی دارد. با انتخات سنگاپور به عنوان مقصد گردشگری در تور تعطیلات عید 97 خاطرات فراموش نشدنی برای خود بسازید.

جاذبه های گردشگری سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور بسیار زیبا و خیره کننده است. سنگارپور کشور تضادها است. شهری مدرن و شیک با معماری قدیمی و باشکوه، انواع صنایع دستی و هنری، طبیعت زیبا و شگفت انگیز،سواحل زیبا، محله ها و خیابان های پر جنب و جوش، ساختمان های لوکس،مراکز خرید گوناگون، هر گردشگری را مشتاق سفر به این شهر می کند، در تور عید نوروز 97 بازدید سفر به این شهر فوق العاده را از دست ندهید.

آب و هوای سنگاپور چگونه است؟

سنگاپور به علت قرار گرفتن در نزدیکی خط استوا، آب و هوایی گرم و حاصلخیز دارد. بارش باران نیز در این شهرزیاد اتفاق می افتد اما معمولا به صورت شدید با مدت زمان کوتاه است. درجه هوا نیزبین 22 تا 35 درجه سانتی گراد متغیر می باشد. به طور کلی می توان گفت که بهترین زمان سفر به سنگاپور ازآذر تا بهمن است. در تور لحظه آخری سنگاپور می توانید ازبازدید این شهر لذت ببرید.

هتل های سنگاپور

 انواع هتل های 5  ستاره سنگاپور،هتل های 4  ستاره سنگاپور،هتل های 3 ستاره سنگاپور،هتل مارینا سنگاپورر،هتل پن پاسیفیک سنگاپور و.. سایر هتل های این شهربا امکانات و خدمات منحصر به فرد خود پذیرای گردشگران می باشند.با توجه به سلیقه و قیمت و هزینه مناسب می توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای سنگاپور

 غذاهای سنگاپورتلفیقی از غذاهای مالایی، چینی، اندونزیایی، هندی و همچنین متاثراز فرهنگ و غذاهای غربی است. انواع  نودل ها ی سرخ شده، خوراک برنج و جوجه تایلندی، خرچنگ دریایی، ماهی های سرخ شده، گوشت کبابی به سیخ کشیده شده، سوپ های خوش طعم و.. برخی از غذاهای لذیذ و خوش عطر و طعم مردم این کشور است در تورتعطیلات نوروز97، حتما این غذاهای اشتها آور را امتحان کنید.

خرید در سنگاپور

 در سنگاپور خرید کردن یک تفریح محسوب می شود و تنوع فراوانی در محصولات  و مراکز خرید وجود دارد. تنوع در اقلام گوناگون و همچنین قیمت های مختلف از ارزان ترین جنس تا کالای لوکس و برند را می توانید در سنگاپور تهیه کنید. مراکز خرید بزرگ و گران و بازارچه های محلی با قیمت های بسیار ارزان، مناسب انواع سلایق و بودجه ها وجود دارند. در تور عید نوروز سنگاپور می توانید در این شهر از خرید خود لذت ببرید.

 

سفر به پنانگ:

پنانگ یکی از معروف ترین و زیبا ترین تفریحگاه های کشور مالزی ومشهور به مروارید شرق است و درواقع میتوان آن را یک شهر بین المللی دانست.

پنانگ از نظرفرهنگ و اقوام گوناگون تنوع قابل توجهی دارد و مسافران و مهاجران زیادی از سراسر دنیا در پنانگ دیده می شوند. 

آب و هوای پنانگ:

پنانگ آب و هوایی استوایی دارد و تقریبا تمام سال گرم و مرطوب است همراه با باران هایی که مدت خیلی کوتاهی می بارند و در بعضی روزهای زمستان یک روز کامل طول می کشند.

جاذبه های گردشگری:

پنانگ با سواحل صاف و آفتابی توجه علاقه مندان به ورزشهای آبی را جلب میکند و جنگل های استوایی این جزیره زیبا بهشت ماجراجویان است.

جزیره پنانگ در مالزی دارای معماری تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوان است.

تپه پنانگ، مسجد کاپیتان کلینگ، موزه پنانگ پراناکان و باغ گیاه شناسی پنانگ  از جاذبه های گردشگری پنانگ می باشد.

غذاهای پنانگ:

غذاهای جزیره پنانگ به تنهایی می توانند دلیل کافی برای جذب گردشگران باشند.

حتما غذاهای خیابانی را برای خوردن امتحان کنید با این کار علاوه بر کاهش هزینه می توانید سبک زندگی اهالی را از نزدیک ببینید و با فرهنگ آنها بیشتر آشنا شوید.

مراکز خرید:

مراکز خرید مدرن و جذابیت های متعددی در پنانگ است و این شهر باب طبع خریداران کالاهای قدیمی و نوین است.

پنانگ از نظر موقعیت های خرید تنوع زیادی دارد.

جاده بورما، خیابان کمپ بل، جاده پنانگ از مهم ترین مراکز خرید در پنانگ می باشد.

پورت دیسکون:

پورت دیکسون نزدیک ترین منطقه تفریحی ساحلی به کوالالامپور است که محبوبیت خاصی بین مردم دارد.

پورت دیکسون مقصد سیاحتی مناسبی است برای کسانیکه مایل باشند تعطیلات آخر هفته و مرخصی های چند روزه خود را به دور از هیاهوی شهر و مشغله های روزمره در مکانی آرام با ساحلی زیبا و پاکیزه با امکانات اقامتی مناسب بگذرانند .

جاذبه های گردشگری:

این بندر زیبا دیدنی های بسیاری را در خود جای داده است، یکی از این دیدنی هارا می توان دژ مستحکم و زیبایی دانست که در قسمت شمالی بندر دیسکون واقع شده و به منظور محافظت از شهر بنا شده است، درون این دژ چند موزه وجود دارد که آثار داخل آن بیانگر تاریخچه بندر دیسکون می باشد.

غذاهای معروف:

مشخصاً منطقه‌ ساحلی مثل پورت دیکسون غذاهای دریایی متنوعی را برای گردشگران سرو می‌کند و حالا بستگی دارد ذائقه شما با غذاهای دریایی و بسیار تند سازگار باشد یا نه، تا از غذاهای لذیذ این بندر لذت ببرید.

غذاخوردن در رستوران های محلی در پورت دیکسون انتخابی مطبوع از غذاهای تازه دریایی غذاهای شگفت انگیز محلی و نیز غذاهای غربی را برای شما فراهم می سازد.

کماج یکی از بهترین و معروف ترین غذاهای این بندر است که جوجه ای طعم دار است که در نان های گرد سرو میشود.

سفر به دسارو:

دسارو شهری در جنوب غربی ایالت آلمان است. از این شهر رود البه میگذرد.این شهر در منطقه ای کوهپایه ای واقع است.

از لحـاظ تاریخـی دسـارو پایتخـت و محـل اقامـت شـاهزادگان بـود. بـه همیـن دلیـل، شـهر دسارو نیـز توسـط قلعـه هـا و پـارک هـای متعـدد احاطـه شـده اسـت و یکـی از سرسـبزترین شـهرهای آلمـان بـه شمـار مـی آیـد.

جاذبه های گردشگری:

دسارو خانـه هـای سـاختمان معـروف هـنر، طراحـی و مدرسـه معـاری را بـه نمایـش مـی گـذارد  و همچنین مــوزه تاریــخ طبیعــی و پیــش از تاریــخ  و مجموعـه هایـی را در زمینــه زمیــن شناســی، محیــط زیســت و مــردم و محیــط زیســت بە نمایــش میگــذارد.

غذاهای معروف:

آشـپزخانه های سـنتی نیـز در ایـن منطقـه وجـود دارد.بـه عنـوان مثـال، » GehacktesStippe » یــک غــذای شــناخته شــده اســت.این غذا از یــک ســس گوشــت بــا پــوره ســیب زمینــی و خیارشـور تشـکیل شـده اسـت. عـلاوه بـر ایـن، مـردم منطقـه دوسـت دارنـد بیکـن یـا غـذا را بـا پیـاز بخورند.