در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور های مالدیو

همه تورها
تورهای مالدیو

کشور مالدیو

مالدیوبا نام رسمی جمهوری مالدیو کشوری جزیره‌ای است در اقیانوس هند واقع در در جنوب غربی هند. پایتخت آن ماله است. جمعیت این کشور حدود ۵۳۹٬۰۰۰ نفر است.

دین رسمی این کشور اسلام است و پیروی از دیگر ادیان در ملأ عام ممنوع و قابل پیگرد قانونی است. مالدیو در سال ۱۹۶۵ از امپراتوری بریتانیا مستقل شد. مالدیو هم از نظر جمعیت و هم مساحت کوچک‌ترین کشور قاره آسیا است.

مالدیو در جنوب غربی کرانه‌های هندوستان قرار گرفته و کوتاهترین فاصلهٔ آن تا کرانه‌های هند، ۶۰۰ کیلومتر است. مالدیو تپه ماهور و رودخانه‌ای ندارد. جمهوری مالدیو مجمع‌الجزایری متشکل از ۱۱۹۲ جزیره مرجانی است که در ۲۶ گروه آب‌سنگی گروه‌بندی می‌شوند. این جزایر در پهنه‌ای آبی در حدود ۹۰ هزار کیلومتر مربع پراکنده‌اند اما کل مساحت خشکی آن‌ها فقط ۲۹۸ کیلومتر مربع است. بزرگترین جزیره ۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و در مالدیو تنها ۹ جزیره با مساحتی بزرگتر از ۲ کیلومتر مربع وجود دارند. ۲۰۰ عدد از جزیره‌ها مسکونی هستند و ۸۸ جزیره دیگر دارای اقامتگاه‌های گردشگری هستند.

سفر به مالدیو با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، تورهای مالدیو را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تورهای مالدیو از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور مالدیو با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

بهترین زمان سفر به مالدیو

_ از نظر دما و آب و هوا، بهترین زمان سفر به مالدیو ماه دسامبر تا آپریل می باشد. در این زمان، بیشترین جمعیت گردشگران در کشور وجود دارد، البته شما در مالدیو، هیچ‌وقت احساس شلوغ بودن نخواهید کرد. قیمت اتاق‌ها و هزینه‌ها در این زمان، افرایش خواهد یافت؛ پس اگر در این زمان از سال به مالدیو سفر می‌کنید، خیلی زودتر، هتل و بلیط‌های هواپیمایتان را رزرو کنید.

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن سفر، بهترین زمان سفر به مالدیو ماه می تا نوامبر می باشد. شما در این زمان جمعیت کمتری را در مالدیو می‌بینید و هزینه‌های هتل‌ها و حتی اقامتگاه‌های لوکس، هم پایین‌تر است. البته باید بدانید در این زمان از سال، ممکن است باران ببارد.

غذاهای کشور مالدیو

کشور مالدیو جدای طبیعت زیبایش دارای غذاهای محلی خوش‌عطری است که بر پایه ماهی و نارگیل است و نسل‌ها با توجه به شرایط جغرافیایی و طبیعت استوایی که دارد غذاهای محلی خود را حفظ کرده‌اند

منوی رستوران ها در مالدیو بسیار متنوع است. ازغذاهای این کشور می توان ماس هونی، گارودیا، هونی روشی، گولها و کاری سبزیجات را نام برد.

جاذبه های توریستی کشور مالدیو

مالدیو کوچک ‌ترین کشور در قاره آسیا است. سواحل زیبای مرجانی با شن‌های سفید و ماهی‌های رنگارنگ و دلفین‌ها، مرداب‌های صاف و زلال لاجوردی و درختان نارگیل و نخل بلندقامت، استراحتگاهی آرام و بکر برای پیدا کردن آرامش در این جزیره دوست داشتنی به وجود آورده‌اند.

این جزیره خیره‌کننده علاوه بر آرامش فوق‌العاده‌ای که به شما هدیه می‌دهد، تفریحات زیادی نظیر سفر با قایق‌های تفریحی و هواپیماهای دریایی، ورزش‌های آبی، موسیقی و غذاهای بین‌المللی و محلی نیز برای شما فراهم کرده است.

برخی از نقاط گردشگری کشور مالدیو عبارت اند از:

مسجد جامع ماله

رستوران سابسیکس

ساحل مصنوعی ماله

موزه ملی مالدیو

جزیره مافوشی و...

مراکز خرید کشور مالدیو

جذابیت های مالدیو تنها به زیبایی های طبیعی آن خلاصه نمی شود. مراکز خرید مالدیو نیز مانند ساحل آن، سرشار از گردشگر است.

مراکز خرید در مالدیو:

بازار جزیره، یک مرکز خرید تازه تاسیس

سنترو مال

له کیوت

ماجیدهی ماگو

هتل های کشور مالدیو

در کشور مالدیو سواحل زیبای مرجانی با ماهی‌های رنگارنگ و مرداب‌های صاف و زلال و درختان نارگیل، محیط مناسبی برای استراحت و آرامش اعصاب و روان را برای مسافرین فراهم می‌آورد.

معمولا هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در جزایری هستند که گزینه فوق‌العاده‌ای برای ورزش‌های آبی، موزیک محلی و غذاهای خوش‌طعم محلی هستند.

بایدها و نبایدهای کشور مالدیو

در هنگام سفر به کشور مالدیو باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این کشور، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

_ مالدیو کشوری اسلامی است و تحت قوانین اسلام اداره می‌شود و همه شهروندان آن مسلمان هستند. به هنگام ورود به این کشور بیانیه‌ای را امضا می‌کنید که اظهار می‌دارد شما از به کارگیری مواردی که در تضاد با اسلام است منع می‌شوید. از جمله‌ی آن‌ها، معبودهای ساختگی، کتاب مقدس، گوشت خوک و متعلقات آن و نوشیدنی الکی

_ در مالدیو جمعه‌ها و شنبه‌ها آخر هفته محسوب می‌شود و جمعه روز استراحت محسوب می‌شود. همه‌جا غیر از رستوران‌ها تعطیل است و قایق‌ها نیز متوقف هستند.

_ گوشت خوک و الکل ممنوع است. هم‌چنین هیچ سگی در جزیره وجود ندارد. در بیرون از استراحتگاه‌ها هیچ جا نوشیدنی الکلی دیده نمی‌شود. ما جایی را ندیدیم که نوشیدنی الکلی برای فروش داشته باشد.

_ در مورد پوشش هم نکاتی را باید رعایت کنید. شانه و ران پا باید پوشیده باشند حتی موقعی که در ساحل هستید. هم‌چنین از لباس شفاف هم نباید استفاده شود. مردان نیز نمی‌توانند بدون پیراهن بیرون بیایند یا لباسی بپوشند که ران آن‌ها معلوم باشد. خانم‌ها نیز نباید از مایو یا لباس شنا استفاده کنند

_ به هنگام شنا در اقیانوس می‌توانید از شورت پادار و تی‌شرت گشاد استفاده کنید. برای پیاده‌روی در اطراف جزیره، می‌توان از شلوار جین و تی‌شرت استفاده کرد. زمانی که به گردش در جزایر محلی می‌روید، مثلا برای غواصی، می‌توانید هر آنچه که دوست دارید را بپوشید.

_ مسیر تهران به مالدیو پرواز مستقیم ندارد، هواپیما ابتدا یک توقف کوتاه در دوحه (یا دبی یا استانبول) خواهد داشت و بعد از آن به سمت جزیره مالدییو پرواز خواهد کرد. مدت زمان حضور در هواپیما از تهران به مالدیو حدودا 6 ساعت طول خواهد کشید.

_ واحد پول کشور مالدیو، روفیه مالدیو است.

_ زبان رسمی کشور مالدیو، دیوِهی نام دارد که زبانی هندواروپایی است و همانندی‌هایی با زبان سینهالی قدیم دارد.