در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور های ترکیببی سریلانکا

تورهای ترکیببی سریلانکا

کلمبو

کلمبو پایتخت تجاری و بزرگ ‌ترین شهر سریلانکا می باشد. تاریخ غنی، طبیعت زیبا، تنوع فرهنگی از جمله دلایل خوبی برای بازدید از کلمبو هستند. تنوع قومی و فرهنگی از کلمبو، شهری متنوع ساخته که به غیر از افرادی از شرق آسیا اروپاییان زیادی هم در آن زندگی می کنند. بندر طبیعی این شهر از سالیان کهن تاجران عربی، بریتانیایی، هلندی و پرتغالی را  برای تجارت به کنار این شهر می کشاند.

کلمبو در جزیره‌ای با سکونت چند هزار ساله انسان‌ها واقع شده است که تاریخی بسیار مرموزی دارد. از ردپای بودا گرفته تا پادشاهی با دو پنجه شیر، تاریخ کلمبو بسیار بحث برانگیز است و برای مطالعه آن لازم است کمی وقت بگذارید.

کندی

کندی یکی از جذاب ترین مکان‌ های گردشگری در سریلانکا محسوب می‌شود. این شهر در۱۲۰کیلومتری کلمبو ‏پایتخت سریلانکا واقع شده است. آب وهوای بسیار مناسب، ویژگی‌ های طبیعی و خیره‌کننده و نیز ‏حضور پر تعداد گردشگران خارجی برای دیدن کندی، این شهر را به یکی از گران ‌ترین شهرهای سریلانکا تبدیل کرده است. ‏

شهر کندی همچنین بعنوان پایتخت قدیم سریلانکا همواره مورد توجه گردشگران بوده است. از کندی به عنوان شهر جشنواره‌ ‏های باشکوه نیز نام برده می ‌شود.

بنتوتا

بنتوتا شهری ست در جنوب غربی کشور سریلانکا و شهری ساحلی محسوب می‌شود. همین ساحل بنتوتا یکی از بهترین سواحل کل سریلانکا است و محبوبیت زیادی میان گردشگران دارد. شهر بنتوتا در استان جنوبی واقع شده و تا کلمبو، یکی از معروف‌ترین شهرهای سریلانکا، فقط 65 کیلومتر فاصله دارد.

کشور سریلانکا از آب و هوایی استوایی برخوردار است و به عنوان کشوری پرباران محسوب می شود که میانگین دمای هوا در این کشور بین 28 تا 32 درجه سانتیگراد متغیر می باشد. فصل های کشور سریلانکا و شهر ساحلی بنتوتا عمدتا بارانی یا خشک می باشند. آب و هوای مناسب این شهر در برخی از فصل های سال سبب شده است تا مسافران زیادی به شهر بنتوتا سفر کنند.

سفر به سریلانکا در نوروز 1402

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای ترکیبی سریلانکا و همچنین تور لحظه آخری و ارزان ترکیبی سریلانکا را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را در نوروز برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور نوروز 1402 ترکیبی سریلانکا از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند.

قیمت تور ترکیبی سریلانکا نوروز 1402 با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد