در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور مسکو

تور مسکو

شهر مسکو

شهر زیبای مسکو که پایتخت روسیه میباشد با تاریخ و فرهنگ این کشور عجین شده است. شهری که آن را با کلیسا های زیبا و گنبد های رنگارنگ ، میدان سرخ ، کاخ بزرگ کرملین و موزه های دیدنی و متعدد میتوان شناخت .

این شهر یکی از سرزنده ترین و پرهیجان ترین شهرهای روسیه و اروپا است که بیش از 10 میلیون نفر در آن زندگی می کنند ، جاذبه های زندگی شهری مثل مراکز خرید بزرگ و باشکوه ، در خیابان های جذاب و دیدنی آن به چشم می خورند. گوشه و کنار این شهر تاریخی میزبان جاذبه های گردشگری و آثار معماری باشکوه است که شما گردشگران میتوانید با سفر به روسیه به بازدید از این زیبایی ها بپردازید ،شهری که در آن حتی ایستگاه های مترو هم به زیبایی قصرهای مجلل تزیین شده اند.

شاید برایتان دانستن این موضوع جالب باشد که نام مسکو برگرفته از نام رود موسکوا است. در روسی قدیم آن را (( گراد ماسکوف )) به معنای شهرِ کنارِ رودِ مسکو می شناختند.  

سفر به مسکوبا راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای مسکو و همچنین تور لحظه آخری و ارزان مسکو را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور مسکو از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور مسکو با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

بهترین زمان سفر به مسکو

در تور مسکو شما پا به شهری خواهید گذاشت که دارای آب و هوای مرطوب قاره ای ، همراه با تابستان هایی معتدل و تا قسمتی شرجی که البته میتوان گفت فصل مناسبی برای گردشگران و سفر به مسکو می باشد و دارای زمستان هایی سرد و طولانی می باشد

_ از نظر دما و آب و هوا، بهترین زمان سفر به مسکو تابستان می باشد. اگر به دنبال بهترین زمان سفر به این شهر هستید پیشنهاد ما ماه جون تا اگوست است. در این زمان هوای این شهر معتدل تر از زمان های دیگر است .

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن سفر، بهترین زمان سفر به مسکو ژانویه تا مارس می باشد. فصل زمستان در مسکو را می توان ارزان ترین فصل برای سفر و رزرو هتل در این شهر دانست.

غذاهای مسکو

سرمای هوا در روسیه باعث محبوبیت انواع سوپ های خوش طعم در این کشور شده است. بورش یکی از معروفترین و محبوب ترین این سوپ هاست که می توانید در سفر به مسکو امتحان کنید. یکی دیگر از غذاهای خوش طعم و البته بسیار معروف کشور روسیه بیف استراگانف است. این غذا از برش های نواری گوشت در یک سس خامه ای بسیارخوش طعم که معمولا با قارچ و خامه درست می شود.

پلمنی یا دامپلینگ روسی یکی از غذاهای معروف و بسیار محبوب کشور روسیه است که در سفر به مسکو باید حتما آن را امتحان کرد.

جاذبه های توریستی مسکو

یکی از دیدنی های مسکو ، قلعه ای باستانی به نام کاخ کرملین است که محل سکونت رئیس جمهور روسیه و قوه ی اجراییه ی این کشور است و شهرت خاصی در روسیه و برای گردشگران دارد ، این کاخ در قسمت شرقی میدان سرخ قرار دارد و میزبان تزارهای روسیه بوده است. کرملین دارای پنج کاخ و چهار کلیسای جامع است که دور تا دور آنها توسط دیوار و برج های کرملین محاصره شده است.

یکی دیگر از دیدنی ترین مناطق گردشگری شهر مسکو، نماد کشور روسیه کلیسای سنت باسیل است که 450 سال  قدمت دارد و به دستور ایوان مخوف درقرن 16 و به منظور بزرگداشت پیروزی روسیه در برابر لهستان در میدان سرخ مسکو ساخته شده است و میدان سرخ ، میدان اصلی مسکو است که خیابان های اصلی و بزرگراه های روسیه به این میدان متصل می شوند. میدان سرخ قلب کشور روسیه است و وقایع تاریخی بسیاری را در سینه خود محفوظ کرده است.

برخی از دیگر نقاط گردشگری جذاب مسکو عبارت اند از:

متروی مسکو از دیدنی ترین ایستگاه های مترو جهان است

اگر به دنبال یک موزه تاریخی و هنری در مسکو هستید ،به ی گالری یا موزه ترتیاکوف بروید.

یکی از تئاترهای تاریخی و قدیمی مسکو بولشوی می باشد که در آن اپرا و باله برگزار می گردد.

خیابان آربات ، نماد مسکو و یکی از جاذبه های برتر این شهراست.

مراکز خرید در مسکو

یکی از لذت های اساسی بسیاری گردشگران خرید کردن است. حتی بعضی ها اصلا به نیت گشت زدن در مراکز خرید به سفر می روند! برای این گونه افراد، تور مسکو می تواند گزینه خوبی باشد. قطعا چرخ زدن در بهترین مراکز خرید مسکو با آن معماری‌، تنوع برندها و قیمت‌های مختلف و عالی، کلی تجربه‌ و اوقات به یادماندنی و دلچسبی را برای شما خواهد ساخت‌‌.

برخی از مرکز خرید در مسکو:

مرکز خرید گوم

مرکز خرید تسوم

مرکزخرید آخوتنی ریاد و...

هتل های شهر مسکو

هتل‌های مسکو واقعا شبیه یک قصر هستند و حتما به دنبال سفر به مسکو باشید ، از هتل‌های لوکس و پنج ستاره بگیر تا هتل‌های چهارستاره و سه ستاره تمیز و مرتب. موقع اقامتتان در هتل کافی است اراده کنید تا همه‌چیز در اختیارتان قرار بگیرد. از بهترین خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها بگیر تا امکانات اضافی مانند سونا و استخر و جکوزی و .......

بایدها و نبایدهای شهر مسکو

در هنگام سفر به شهر مسکو باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این شهر، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

  _ مدت زمان پرواز از تهران به مقصد مسکو 3 ساعت و 50 دقیقه طول خواهد کشید.

  _ واحد پول روسیه روبل است.

  _ شماره تلفن های ضروری مسکو:

پیش شماره: 7+

پلیس: 102

آتش نشانی : 101

آمبولانس: 103