در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور باکو

تور باکو

شهر باکو

باکو شهری است که به سبب موقعیت جغرافیایی اش مقصد جالبی برای هموطنان ما محسوب می شود. این شهر در ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب شوران قرار دارد و یکی از مناطق نفت خیز جهان می باشد.

وجود تعداد زیادی از پارک های ساحلی و برگزاری برنامه های هنری مانند تئاتر، موسیقی و اپرا جاذبه خاصی به این شهر داده است. هنگام ورود مسافران به این شهر از ابتدایی ترین اطلاعات عمومی شهر مانند زبان رسمی و زبان رایج گرفته تا شماره های ضروری و عبارات پرکاربرد مقصد در اختیار شما قرار می گیرند

سفر به باکو با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای باکو و همچنین تور لحظه آخری و ارزان باکو را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور باکو از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور باکو با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

مزایا و معایب تور لحظه آخری باکو

با پکیج های تور لحظه آخری باکو، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد.

  مزایا:

از مزایا تورهای لحظه آخری باکو، همان تور با همان کیفیت به شکل ارزان قیمت عرضه می شود. زیرا تور لحظه آخری، یک تور استاندارد می باشد و به دلیل اینکه متقاضیان پرواز کم بوده اند، ارائه شده است و طبق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود شود.

  معایب:

 تورهای لحظه آخری قابل کنسل شدن نیستند و اگر هم بخواهید این کار را انجام دهید هزینه قابل بازگشت نیست.

از دیگر معایب این سفر، شما حتما حتما باید آمادگی لازم را داشته باشید و چمدانتان بسته باشد زیرا امکان دارد چند ساعت دیگر زمان پروازتان باشد. همچنین انتخاب صندلی هواپیما و اتاق هتل خیلی آسان نیست زیرا امکان دارد بهترین های آن ها از قبل رزرو شده باشند.

غذاهای باکو

کشور آذر بایجان از کیفیت و تنوع غذایی بسیاری بهره مند است و قابل ذکر است که هزینه غذا در کشور آذربایجان به نسبت کشور ما ارزان تر است. فرهنگ غذایی مردم آذربایجان به فرهنگ غذایی آذری های ایران شباهت بسیاری دارد.

پلو در آذربایجان هم نقش پررنگ و مداومی دارد که با سبزیجات مختلف و یا با زعفران سرو می شوند. کباب ها و شیشلیک ها از غذاهای پرکاربرد هستند و از مرغ، اردک و ماهی کباب های لذیذ تهیه می کنند.

جاذبه های توریستی باکو

در باکو باله و اپرا از هنرهای فعال این شهر است. دیسکوها و کلوپ های متنوع این شهر از مکان های مورد توجه مردم و توریست های این شهر است.

ارگ قدیمی باکو، قلعه دختر باکو، آرامگاه بی بی حکیمه و تالار باله از جاذبه های گردشگری باکو هستند.

مراکز خرید در باکو

مرکز خرید پارک بلوار یک مرکز بزرگ 6 طبقه با 99 فروشگاه برای هرنوع سلیقه است و تنها 5 دقیقه با ایستگاه ساحل فاصله دارد. در باکو می توانید با وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، تاکسی و قطار برقی گردش کنید. فروشگاه ها و مراکز خرید در سطح شهر باکو پراکنده اند.

در نزدیکی میدان فواره می توانید تراکم فروشگاه های فرش، لوازم الکتریکی و عروسک های سنتی را شاهد باشید.

بایدها و نبایدهای شهر باکو

در هنگام سفر به شهر باکو باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این شهر، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

  _ مدت زمان پرواز از تهران به مقصد باکو 1 ساعت طول خواهد کشید.

  _ واحد پول کشور آذربایجان مانات است.