در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور گوا

تور گوا

شهر گوا

یکی از شهرهای مهم هند «گوا» ست، شهری که ویترین گردشگری این کشور هم محسوب می شود زیرا یکی از زیباترین و پاکیزه ترین شهرهای این کشور است. طبیعت گوا با تپه های سرسبزش کنار رودهای فراخ با کشتزارهای برنج، نخل های فراوان و دیگر درختان گرمسیری جلوه بسیار زیبایی دارد. وسیع ترین سواحل و مراکز تفریحی ساحلی هند هم در گوا قرار دارد و این شهر سالانه از صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی پذیرایی می کند.

۴۵۰ سال حکومت پرتغال بر این منطقه باعث شده که تمام شهرها و حتی روستاهای گوا فرهنگی خاص داشته باشد. از معماری خانه ها و معابد این شهر گرفته تا خرده فرهنگ های مردم این منطقه تاثیر پذیرفته از فرهنگ پرتغالی هایی است که بیش از چهار سده در این شهر حکومت می کرده اند.

اما خود این شهر شگفت و زیبا هم به بندرش شهره است. طبیعت به شدت سبز، نخل های سربرافراشته و زیبا، سواحلی آرام با مراکز تفریحی و امکانات مطلوب گردشگری با هزینه نسبتا کم از مهم ترین عواملی است که گردشکران را تشویق می کند به این منطقه سفر کنند.

این شهر بافتی قدیمی هم دارد که به نام گوای قدیم مشهور است. منطقه ای که یکی از جاذبه های ثبت جهانی هندوستان را هم در خود جای داده است، یکی از ۹ میراثی که یونسکو آن را ثبت جهانی کرده است.

گوای قدیمی (به همراه تاج محل، میدان ویکتوریای بمبئی، غارفیل و معبدهای کاماسوترا) یکی از ۹ منطقه ای در هند است که به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

از همان نگاه نخست می توان بی درنگ تشخیص داد که گوا با دیگر مناطق هند متفاوت است و بیش از دیگر مناطق رنگ و بوی اروپایی دارد. نفوذ فرهنگ اروپایی در شبه قاره از این منطقه شروع شد و ستمان ها و لباس مردم تشابه زیادی با شهر و روستاهای پرتغال دارد.

سفر به گوا با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای نوروز 1402 گوا و همچنین تور لحظه آخری و ارزان گوا را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور گوا از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور گوا با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

غذاهای گوا

غذاهای گوا بسیار معروف است و مخلوطی است از غذاهای پرتغالی، جنوب هند و عربی اما به سبب حضور همیشگی گردشگران، غذاهای متنوعی در همه جای شهر در دسترس است. گوا یکی از معدود مکان های هند است که اغلب رستوران های آن گوشت گاو هم سرو می کنند.

جاذبه های توریستی گوا

جزیره زیبا و دوست‌داشتنی گوا به واسطه جاذبه‌های طبیعی و گردشگری زیادی که در دل خود دارد هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود فرا می‌خواند. بناهای تاریخی و کهن، آب نماهای طبیعی و طبیعت بکر هند همگی می‌توانند معنی سفر را به کلی برای شما دگرگون کنند.

برخی از نقاط گرشگری گوا عبارت اند از:

دژ آگوادا

ساحل آرمبول

آبشار دودهساگار

غارهای آلوارم

کلیسای بوم ژیزوس و ...

مراکز خرید در گوا

گوا هرچند کوچک ترین ایالت هندوستان است اما درآمد سرانه مردمان آن از دیگر ایالت ها بیشتر است. به همین دلیل می توان در این شهر مرکز خرید های خوبی را به چشم دید.

فروشگاه بیگ جی (Big G) یکی از آنهاست . در این مجموعه تمام چیزهایی را که به آن نیاز دارید می توانید پیدا کنید. در این مجموعه، در طبقات مختلف، می توانید اجناس مختلفی مثل لوازم آرایش ، پوشاک مردانه ، زنانه و حتی بچگانه را خریداری کنید. این مجموعه که مملو از مغازه های مختلف است حتی چند رستوران مخصوص گیاه خواران را نیز در خود جا داده است. از دیگر امکانات آن، محدوده بازی برای بچه هاست.

این فروشگاه از معروف ترین فروشگاه های گوا است و به نوعی محبوب ترین فروشگاه این شهر هم حساب می شود. فروشگاه آکرون آرکید (Acron Arcade) یکی دیگر از این فروشگاه هاست.

در این فروشگاه می توانید بهترین برند ها را با مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید. از دیگر فروشگاه های این شهر می توان گوا شاپینگ سنتر، اوسانز شاپینگ سنتر، شهناز شاپینگ سنتر، پاپولار شاپینگ سنتر، کانکونکار را نام برد.