در صورت عدم مشاهده پکیج مورد نظرتان در وب سایت، با توجه به تنوع هتل ها و پروازها، جهت بررسی تور مد نظر با کارشناسان آژانس راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

تور بانکوک

تور بانکوک

شهر بانکوک

بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند است. بانکوک دارای بیشترین تعداد توریست در مقایسه با دیگر شهرهای جهان است.

بانکوک مقام پر بازدید ترین و پر گردشگر ترین شهر جهان را نیز دارد این شهر به داشتن هتل های بسیار مجلل مراکز ، خرید و ساختمان های عظیم و فرودگاهی مدرن همانند سایر کلان شهر های جهان افتخار میکند همچنین میتوان گفت این شهر ترکیبی از جلوه های غربی ، شرقی ، باستانی و مدرن را در بردارد ، بانکوک به معنی شهر فرشته هاست  و در سال 1782 به عنوان پایتخت منتخب شد ، اکنون پس از گذشت دو قرن به کلان شهر تبدیل شده است.

جالب است بدانید که این شهر درحالی که کلان شهری مدرن و امروزی است ولی مردم آن همچنان در زندگی روزمره خود سنت و آداب و رسوم قدیمی خود را حفظ می کنند و این موضوع در معماری ، مذهب ، هنرهای سنتی و سایر جنبه های فرهنگی تور تایلند مشهود است.

سفر به بانکوک با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر تورهای بانکوک و همچنین تور لحظه آخری و ارزان بانکوک را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور بانکوک از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور بانکوک با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

بهترین زمان سفر به بانکوک

_ از نظر دما و آب و هوا،  بهترین زمان سفر به پوکت، ماه‌های نوامبر تا آوریل (۱۰ آبان تا ۱۰ اردیبهشت) می باشد. این ماه ها به عنوان فصل داغ گردشگری بانکوک در نظر گرفته می‌شوند. دمای میانگین ۲۶٫۷ درجه سانتی‌گراد و آرامش اقیانوس (به خصوص در مقایسه با طوفان‌های فصل بارش‌های موسمی)، این زمان از سال را تبدیل به زمانی ایده‌آل برای سفر کرده‌اند. هزینه مکان‌های اقامتی در این زمان از سال نیز در اوج مقدار خود هستند.

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن سفر، بهترین زمان سفر به بانکوک، ماه‌های می تا اکتبر (۱۱ اردیبهشت تا ۹ آبان) می باشد. در این ماه ها بانکوک، فصل باد و بارش‌های موسمی را تجربه می‌کند که از مشخصه‌های آن می‌توان به بارش‌های سنگین و موج‌های قدرتمند اقیانوس خشمگین و همچنین خیزاب‌های (موج‌های متجاوز به ساحل) خطرناک، اشاره کرد.

غذاهای شهر بانکوک

غذاهای محلی بانکوک جزو بهترین غذاهای شرق آسیا است و در دنیا طرفداران زیادی دارد. کسانی که برای اولین بار به بانکوک سفر می‌کنند، نمی‌دانند چه بخورند و امتحان کردن تمام غذاهای رنگارنگ آن غیر ممکن است

منوی رستوران ها در شهر بانکوک بسیار متنوع است و تمامی سلیقه ها را از هر کشوری پوشش می دهد. ازغذاهای محلی بانکوک می توان تام یام گونگ، برنج و اردک، کاری قرمز، برنج سرخ‌شده، شیرینی پاندان و پنکیک ترد را نام برد.

جاذبه های توریستی بانکوک

جاهای دیدنی بانکوک بی‌شمار است، از این جهت هم از آن به عنوان قلب گردشگری تایلند یاد می‌کنند. جالب است بدانید که با سفر به بانکوک می‌توانید با هزینه‌ای خیلی کمتر از سفر به کشورهای اروپایی تفریح کنید و حسابی هم خوش بگذرانید.

در این شهر زیبا و شلوغ، بناهای تاریخی و مدرن در کنار هم نمایی متفاوت را در برابر چشمان شما ترسیم می‌کنند

برخی از نقاط گردشگردی بانکوک عبارت اند از:

معبد وات فو

کاخ پادشاهی بانکوک

مزرعه تمساح

باغ رز بانکوک

رودخانه چائوپرایا و...

مراکز خرید در بانکوک

خرید در بانکوک یک فعالیت شبانه‌ روزی است که موازی با بهترین فعالیت‌ها در غرب مانند طعم دادن به غذاها در شرق به شمار می‌رود

برخی از مراکز خرید در بانکوک:

مرکز خرید چاتوچاک

مرکز خرید گیزورن پلازا

مرکز خرید آسیاتیک ریور فرونت

مرکز خرید سیام پاراگون

هتل های شهر بانکوک

بانکوک دارای هتل های بسیار زیاد و متنوعی می باشد که خدمات مختلفی را به مسافران ارائه می دهند. تعداد هتل های خوب و با کیفیت بانکوک نیز کم نیست.

بایدها و نبایدهای پوکت

در هنگام سفر به شهر بانکوک باید نکاتی را بدانید که در صورت دانستن آنها سفر به این شهر، تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

_ در حال حاضر پرواز مستقیم از تهران به بانکوک هست و مدت زمان پرواز از تهران به بانکوک حدودا 7 تا 8 ساعت طول خواهد کشید.

_ واحد پول تایلند، بات می باشد.

_ زبان رسمی کشور تایلند، تایلندی است.