book-open معروف ترین مراکز خرید در پاریس

25 خرداد ، 1401
راه و رسم سفر

مراکز خرید پاریس

خرید در پاریس کمی گران است اما از طرف دیگر اگر از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید، مطمئن باشید خریدتان بی نقص خواهد بود. این موضوع درباره لوازم آرایشی و بهداشتی که فرانسه در تولید آن حرفی برای گفتن دارد، بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. زیرا زمانی که یک قلم وسیله آرایش سالم و اصل می‌خرید، سلامت پوست تان را تضمین کرده‌اید. بنابراین حتی اگر لازم است، از کمیت خریدهای تان کم کرده و کیفیت آنها را افزایش دهید. این موضوع درباره سایر کالاها هم صدق می‌کند. احتمالا سفر و خرید در پاریس از آن اتفاق‌ها نیست که همیشه برایمان پیش بیاید. بنابراین با یک دو دوتا چهارتای ساده و کمی هزینه بیشتر، خریدی عالی را برای خود تضمین کنید.

اکثر مسافران تور پاریس علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی پاریس، برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید به راحتی کالای مورد نظرتان را با کیفیت مناسب و عالی تهیه کنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مراکز خرید، همراه آژانس مسافرتی راه و رسم سفر باشید.

1- مرکز خرید خیابان شانزه لیزه (Champs Elysees Shopping Mall)

اولین و اصلی ترین محل برای خرید اجناس شیک و برندهای معروف و به نام، خیابان شانزه لیزه می باشد. شما می توانید از پاریس شکلات، عطر و ادکلن برای سوغاتی همراه خود به کشورتان ببرید.

شانزه لیزه برای عاشقان خرید بهشت فشن و مد، خرید و گشت و گذار است. گران ترین و لوکس ترین برندهای جهان در این خیابان مغازه های بسیار بزرگی از محصولات و کلکسیون های خود دارند. بزرگترین فروشگاه برندهای نایک، آدیداس و پوما در دنیا نیز برای عاشقان ورزش و لباس های اسپرت در همین خیابان معروف قرار گرفته است.

شما در بعضی بخش های این خیابان می توانید اجناسی با قیمت بسیار مناسب نیز پیدا کنید.

Address: 75008 Paris, France

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

2- مرکز خرید ل بن مارشه (L Ben Marshe Shopping Center)

مرکز خرید ل بن مارشه جز مراکز فروش کالاهای گرون و لوکس در پاریس است. این مرکز خرید در فاصله 10 دقیقه‌ای از باغ لوکزامبورگ واقع شده است.

اگر می‌خواهید فرانسه لوکس را با تمام وجود احساس کنید، حتما سری به ل بن مارشه بزنید. گول نام ل بن مارشه را نخورید (ل بن مارشه در زبان فرانسه به معنای ارزان است) کالاهای این فروشگاه حسابی گران است. سالانه هزاران گردشگر از سراسر جهان تنها به یک هدف به پاریس می‌روند و آن هم خرید اجناس لوکس است. با این حساب، بن مارشه، یکی از مقاصد مهم آنها خواهد بود. اگر نگران زیاد شدن هزینه سفر به پاریس نیستید، حتما سری به این فروشگاه بزنید.

در این مرکز خرید تنوع اجناس قابل توجه است. خوراکی‌های لذیذ و گران‌قیمتی نظیر پنیرهای معروف فرانسوی و ماکارون‌های خوشمزه را به وفور در آنجا می‌یابید. همچنین لباس‌های طراحان مشهوری مانند مارک ژاکوب، لوازم آرایش و بهداشتی از برندهایی نظیر بای ترِی یا لامِر و در نهایت جواهراتی از برند کارتیه نیز در این فروشگاه فروخته می‌شود.

Address: 24 Rue de Sèvres, 75007 Paris, France

3- مرکز خرید گالری لافایت (Lafayette Gallery Shopping Center)

گالری لافایت به عنوان یک برند مشهور و نمادی از شکوه فرانسوی و شیک بودن پاریسی، تجربه‌ای به یادماندنی‌ از دنیای مد را حین و بعد از خرید برای شما بر جای می‌گذارد. در اینجا قیمت‌های پایین‌تری از برندهای لوکس را خواهید دید و امکاناتی گوناگون برای قبل، حین و بعد از خرید شما در نظر گرفته شده است. در گالری لافایت دنیای مد جانی دوباره می‌گیرد.

گالری لافایت یکی از مراکز خرید لوکس زنجیره‌ای است که فروشگاه اصلی آن در «بلوار اوسمان» در منطقه ۹ پاریس واقع شده، اما در سایر نقاط فرانسه و کشورهای دیگر هم شعبه دارد. در سال ۲۰۰۹ گالری لافایت درآمدی بیش از یک بیلیون یورو را به ثبت رساند.

Address: 40 Bd Haussmann Galeries Lafayette, 75009 Paris, France

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

4- مرکز خرید پرنتام اوسمن (Prentam Osman Shopping Center)

مرکز خرید پرنتام اوسمن یکه از مراکز لوکس پاریس است. فروشگاه‌هایی که در پرنتام اوسمن خیابان اسمان وجود دارند، برندهای اجناس لوکس و لوازم آرایش را عرضه می‌کنند. فروشگاه‌های این مرکز خرید، سه بخش موضوعی دارند. در «پرنتام مد» برندهایی مانند دولچه و گابانا و کارن میلن، در «پرنتام زیبایی»، برندهایی مانند وُگ و لورا مرسیه و در «پرنتام مردان» برندهایی مثل آرمانی و لیوایز فعال هستند.

شما در این مرکز خرید، شعبه‌ای از شیرینی فروشی لادوره پاریس را دارید که با انواع شیرینی‌ها و البته ماکارون‌های خوشمزه، آماده پذیرایی از شماست. در کافه پوشکین هم می‌توانید قهوه‌های فرانسوی اصل را میل کنید.

Address: 17 Rue Scribe, 75009 Paris, France

5- مرکز خرید بوگرنل (Bogernel Shopping Center)

بوگرنل یکی از مراکز خرید پاریس است؛ یکی از دلایل اهمیت این مرکز خرید احترام به طبیعت است. بوگرنل این عنوان را مدیون ساختمان شیشه‌ای خود و نوری است که از این شیشه‌ها وارد فروشگاه می‌شود. به این ترتیب مصرف برق کمتر خواهد شد.

مرکز خرید بوگرنل به صورت سه بلوک بزرگ ساخته شده است. در بلوک اول فروشگاه‎های مد و لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه‌های زارا، اچ اند ام و آگاتا را می‌توان دید. بلوک دوم با داشتن ۱۴ رستوران بیشتر شبیه ایستگاه غذا می‌باشد. در این طبقه شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و فرانسوی را امتحان کنید. بلوک سوم نیز به فروشگاه‌های لباس، بانک و صرافی اختصاص دارد.

Address: 2 Boutique, Rue Linois, 75015 Paris, France

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

6- مرکز خرید پرنت هومزن(Print Humzen Shopping Center)

مرکز خرید پرنت هومزن یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید پاریس است که در نزدیکی اپرای گارنیه قرار دارد. ساختمان این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین بناهای پاریس می‌باشد که به عنوان یک اثر تاریخی ارزشمند نیز شناخته می‌شود. این مرکز خرید ۴۴۰۰۰ متر مربع وسعت دارد بیش از ۳۰۰ برند معتبر جهانی در آن شعبه دارند.

این مرکز خرید با معماری بی‌نظیر و طراحی منحصربه‌فرد گوشه‌ای از تاریخ پرشکوه فرانسه را به نمایش می‌گذارد. همچنین این مرکز خرید دارای یک تراس است که تصویر پانوراما از پاریس را به نمایش می‌گذارد.

در مرکز خرید پرنت هومزن همه چیز شیک و لاکچری است. در این مجتمع بزرگ چندین رستوران و کافه وجود دارد که با بهترین غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی از شما پذیرایی می‌کنند.

Address: 64 Boulevard Haussmann, 75009 Paris, France

7- مرکز خرید کاروسل دو لوور (Carousel de Louvre Shopping Center)

مرکز خرید کاروسل دو لوور، یک شهر زیرزمینی خاص، زیبا و لوکس است که انواع کالاهای مدرن و شیک را عرضه می‌کند. در مرکز خرید کاروسل دو لوور بوتیک‌های طراحان مد، بوتیک‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، بوتیک‌های مولتی‌مدیا و سرگرمی، بوتیک‌های دکوراسیون و البته یک هایپرمارکت و شکلات فروشی «پییر مارکولینی» عن فعال هستند. این بوتیک‌ها نمایندگی برندهای معتبر بین المللی را برعهده دارند.

کاروسل، یک فضای هنری هم هست. نه تنها راهرویی در این مرکز وجود دارد که به موزه لوور منتهی می‌شود، بلکه مرکزی برای برگزاری همایش‌های هنری به شمار می‌آید.

Address: 99 Rue de Rivoli, 75001 Paris, France

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

8- مرکز خرید یوزین سنتر (Usain Center)

مرکز خرید یوزین سنتر 45 دقیقه از پایتخت فاصله دارد. در این مرکز خرید تعداد زیادی از برندهای شاخص جهان نظیر نایک، لئونیداس، والژ، پایونیر و لیوازیز حضور دارند.

توصیه می‌شود برای یک خرید ارزان در پاریس، در طول هفته به یوزین سنتر بروید. به دلیل جمعیت کمتر، خرید آسانتر و به‌صرفه‌تری خواهید داشت.

در این مرکز خرید 100 بوتیک لباس، کفش، کالای چرم و شکلات وجود دارد. در ضمن رستوران‌های این مرکز خرید هم غذاهایی با قیمت مناسب برای مشتریان خود سرو می‌کنند. بوتیک‌های یوزین سنتر، مجموعه‌های فصل قبل خود را با 40 تا 80 درصد تخفیف می‌فروشند.

Address: 134 Av. de la Plaine de France, 95500 Gonesse, France

9- بازار هتل شهر (BHV Marais)

بازار هتل شهر در سال 1856 ساخته شده و در 8 طبقه و با برجک زیبا و به یادماندنی روبه تالار شهرداری پاریس در خیابان ریوولی پاریس واقع شده است. بازار هتل شهر به علت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در مرکز توریستی و همچنین مرکز شهر، بسیار مورد علاقه پاریسی ها و همچنین توریستها می باشد.

این مرکز خرید با حروف اختصاری و با عنوان HBV هم شناخته می‌شود. این مرکز خرید علاوه بر جنبه‌های تجاری، از لحاظ تاریخی هم مهم است، چرا که ساختمان آن در سال 1852 ساخته شده است

Adresse : 52 Rue de Rivoli, 75004 Paris, France

برای اطلاعات بیشتر از این مرکز خرید اینجا کلیک کنید.

10- مرکز خرید سفورا (Sephora Shopping Center)

مرکز خرید سفورا بهشت علاقه‌مندان به آرایش و میکاپ آرتیست‌هاست. در این فروشگاه لوازم آرایش و بهداشتی از معروف‌ترین برندهای جهان عرضه می‌شود. فروشگاه های سفورا اکثرا بسیار وسیع و بزرگ هستند. در جای جای این فروشگاه، پنل‌هایی از برندهای معتبر وجود دارند که لوازم آرایش‌های مختلف، روی آنها قرار گرفته است. شما می‌توانید در میان این پنل‌ها قدم بزنید و بر اساس نیاز و سلیقه‌تان انتخاب کنید.

مرکز خرید سفورا یک ویژگی کم‌نظیر دارد. همیشه در فروشگاه‌ های سفورا یک بوی عطر خاص‌ حس می‌شود. این بوی عطر در تمام فروشگاه‌های این برند یکسان است. حتی اگر داخل سفورا هم نروید، وقتی از جلویش رد می‌شوید، این بوی عطر را حس می‌کنید.

Address: 70-72 Av. des Champs-Élysées, 75008 Paris, France

اگر قصد سفر به پاریس را دارید میتوانید به آژانس راه و رسم سفر مراجعه کنید. آژانس مسافرتی راه و رسم سفر آماده ارائه بهترین خدمات مسافرتی با نازل ترین قیمت برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید با انتخاب تور پاریس یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی