هتل ایده آل پرایم بیچ مارماریس | ideal prime beach Hotel marmaris

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده پارک آبی سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Siteler, Cumhuriyet Bulv. No:35, 48700 Marmaris/Muğla, Turkey
توضیحات:

 Ideal Prime Beach Marmaris

مارماریس، از شهرهای توریستی و محبوب در کشور ترکیه است که توجه خیلی از گردشگران از سرتاسر جهان و همچنین علاقه مندان به تور ترکیه را به سمت خود جذب کرده است. در این شهر هتل های مختلف فراوانی وجود دارد که در این بخش آژانس مسافرتی راه و رسم سفر نگاهی به یکی از هتل های 5 ستاره این شهر به اسم ایدآل پرایم بیچ دارد. برای اینکه بیشتر با خدمات و امکانات آن اطلاع بدست آورید ما را همراهی کنید.

هتل 5 ستاره ایدآل پرایم بیچ مارماریس (Ideal Prime Beach) در یک ساحل اختصاصی جزیره احداث شده است و یکی از هتل های زیبا و با کیفیت در این شهر به حساب می آید که می توانید برای اقامت مسافران تور مارماریس یکی از بهترین انتخاب ها باشد. هتل 5 ستاره ایدآل پرایم بیچ مارماریس (Ideal Prime Beach) از 632 اتاق تشکیل شده است که به صورت مبلمان مدرن می باشند و همگی آنها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار و همچنین حمام اختصاصی می باشند. بعضی از اتاق های این هتل 5 ستاره دارای بالکن اختصاصی می باشند که مسافران تور مارماریس  در آن می توانند یک چشم انداز فوق العاده رو به دریای مدیترانه را مشاهده کنند و از آرامش موجود نهایت لذت را ببرند. البته اتاق های هتل 5 ستاره ایدآل پرایم بیچ مارماریس (Ideal Prime Beach)  مجهز به تهویه هوای مناسب نیز می باشند. از دیگر امکانات موجود نیز می توان به سالن بدنسازی، حمام ترکی ، بیلیارد  بار با انواع نوشیدنی ، اجاره ماشین ، پارکینگ، اینترنت رایگان نیز اشاره کرد.