هتل ویند آف لارا آنتالیا | wind of lara _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس بیلیارد
آدرس: Kemerağzı Tesisler Caddesi 1003 Sokak No:8 Kundu , 07119 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره ویند آف لارا آنتالیا (Wind of Lara Antalya) ، همانطور که از نامش مشخص است در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته و در کنار ساحل اختصاصی، مسافران تور آنتالیا می توانند از استخر سرپوشیده و روباز بزرگ آن استفاده کنند.

هتل ویند آف لارا آنتالیا دارای 276 اتاق می باشد که همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه مناسبت و سشوار می باشند. بالکن اختصاصی هر کدام از اتاق ها دارای چشم اندازی رو به دریا و یا کوه می باشد. کارکنان هتل (Wind of Lara Antalya) به زبان های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی مسلط می باشند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشند.

از خدمات هتل ویند آف لارا آنتالیا می توان به خدمات نگهداری کودک، پارکینگ رایگان، صرافی، اجاره ماشین، فروشگاه و خشکشویی اشاره نمود. مسافران می توانند بعد از بازدید از جاذبه های توریستی شهر آنتالیا، برای رفع خستگی خود از مرکز اسپا استفاده کنند که دارای سونا، حمام ترکی و ماساژ می باشد.

صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه در رستوران هتل ارائه می شود و می توانید از بین طیف وسیع غذاهای بین المللی، ترکی، مدیترانه ای و ایتالیایی غذای دلخواه خود را انتخاب نمایید. انواع فعالیت های تفریحی در هتل ویند آف لارا  در نظر گرفته شده است و در طول اقامت خود می توانید از امکاناتی مانند بیلیارد، دارت، غواصی، زمین تنیس و کلوب شبانه استفاده کنید.

نزدیکترین فرودگاه به هتل ویند آف لارا آنتالیا، فرودگاه شهر آنتالیا می باشد که حدود 14 کیلومتر فاصله دارد.