هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا | susesi luxury resort _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه ساحل اختصاصی ماساژ بار
صندوق امانات سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده پارک آبی سونا
باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس: Iskele Mevkii 04450 Belek Antalya, 07506 Belek, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا (Susesi Luxury Resort Antalya) با فاصله 5 دقیقه پیاده روی از ساحل قرار دارد. ساختمان هتل با استخر های بزرگ، نخل های بلند و جنگل های زیبا احاطه شده است. هتل با یک مرکز اسپا مجهز و ساحل شنی از دریای مدیترانه، میزبان مسافران تور آنتالیا می باشد. 

مرکز اسپا هتل، دو استخر آبگرم با سقف شیشه ای، دو حمام با سنگ مرمر و مرکز زیبایی را شامل می شود. سنگ درمانی و ماساژ های Ayurveda و foam توسط کارکنان مجرب هتل انجام می گیرد که می تواند خستگی یک روز گردش و تفریح را از بدن شما خارج کند. تمام اتاق های هتل 5 ستاره سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا (Susesi Luxury Resort Antalya) با تلویزیون های صفحه تخت بزرگ مجهز شده اند. برخی از سوئیت ها دارای استخر در تراس اختصاصی، بالکن های محافظت شده در برابر باد و ماساژ آبرسان هستند.

رستوران های هتل 5 ستاره سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا (Susesi Luxury Resort Antalya)، فضاهای بیرونی و داخلی برای سرو غذا دارند. سالن بولینگ، یوگا و دوره های ترکی، از سرگرمی های داخل هتل هستند. زمین تنیس و گلف نیز برای استفاده شما در هتل قرار دارند تا لذت سفر شما را کامل کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تورهای ترکیه با همکاران ما درآؤانس مسافرتی راه و رسم سفر در ارتباط باشید.