هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا | sealife family resort Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Konyaalti Sahil Seridi, 07070 Antalya, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا (Sealife Family Resort Antalya) در کنار ساحل Konyaalti قرار گرفته است و فقط با 1 دقیقه پیاده روی می توانید به این ساحل زیبا برسید. این هتل لوکس دارای انواع امکانات برای افراد خانوداه می باشد و کودکان، جوانان و بزرگسالان می توانند از امکانات رفاهی این هتل نهایت استفاده را داشته باشند.

240 اتاق این هتل دارای امکانات رفاهی کاملی مانند مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، رادیو، میز، مبلمان راحتی، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس و بالکن اختصاصی رو به دریا مدیترانه می باشند. اتاق های هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا با رنگ های روشن و ملایمی تزئین شده اند و حس آرامش خاصی را به مسافران تور آنتالیا القا می کند.

مهمانان می توانند از بین رستوران های متنوع که غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را ارائه می نمایند، غذاهای مناسب با ذائقه خود را میل نمایند. نوشیدنی های خنک نیز در بارهای هتل 5 ستاره سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا (Sealife Family Resort Antalya) قابل سفارش می باشد.

برای استراحت و رفع خستگی می توانید از مرکز اسپا هتل و امکاناتی مانند سونا، حمام سنتی ترکی، جکوزی و ماساژ استفاده نمایید. برای سرگرمی مهمانان امکاناتی مانند کلوب شبانه، اجاره دوچرخه، کتابخانه، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، ورزش های آبی و غواصی در نظر گرفته شده است.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت آنتالیا حدود 10 کیلومتر از شهر قدیمی آنتالیا فاصله دارد و با 30 دقیقه سواری می توانید به فرودگاه شهر برسید.