هتل رامادا پلازا آنتالیا | ramada plaza Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Genclik Mah. Fevzi Cakmak Cad. No:22, 07100 Antalya, Turkey
توضیحات:

هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Antalya) در ساحل آنتالیا و در فاصله 700 متری از قلعه تاریخی کالیچی Kaleici واقع شده است. هتل رامادا پلازا آنتالیا دارای یک مرکز آبگرم مجهز به استخر و اتاق هایی مشرف به دریا یا کوه می باشد. کلیه اتاق های روشن هتل دارای تهویه مطبوع و بالکن خصوصی بوده و هر اتاق یک تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و یک میز کار دارد.

مجموعه سونا و آبگرم هتل که سیتی کلاب City Club نام دارد مجموعه ای بسیار بزرگ دارای طیف گسترده ای از فعالیت های درمانی و سلامتی بوده و یک اتاق تناسب اندام مجهز و یک سونا دارد. مهمانان هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Antalya) می توانند در حمام ترکی تمدد اعصاب نموده و یا از برنامه های ماساژهای درمانی بهره ببرند. مجموعه ای از غذاهای دریایی و ایتالیایی در 3 رستوران مختلف هتل طبخ می شوند. هتل رامادا پلازا آنتالیا صبحانه روزانه و بوفه ناهار و شام دارد و هر هفته سرگرمی های شبانه ای را برای مهمانان خود فراهم می سازد.

هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Antalya) کمتر از 800 متر تا موزه شهر آنتالیا و مناره ی شکسته فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا نیز کمتر از 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد و پارکینگ در محل بصورت رایگان در دسترس مهمانان می باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما درراه و رسم سفر در ارتباط باشید.