هتل Rixos Premium Antalya آنتالیا | rixos premium Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس بیلیارد
آدرس: Belek Mahallesi Kongre Caddesi No:18/A Belek-Serik / ANTALYA , 07500 Belek, Turkey
توضیحات:

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا (Rixos Premium Antalya) جزء هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل در منطقه بلک واقع شده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. یکی از این امکانات، نزدیکی هتل به ساحل است و فقط 6 دقیقه پیاده روی لازم است تا از هتل به ساحل شنی برسید. هتل ریکسوس پریمیوم حدود 700 متر ساحل اختصاصی دارد که منظره ای بسیار زیبا را ایجاد کرده است. هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا 35.7 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و بنا به درخواست مسافران تور آنتالیا برای آن ها ترانسفر فرودگاهی ارائه می شود.

این هتل دارای اتاق هایی با چشم اندازی بسیار حیرت انگیز از دریای مدیترانه و باغ های پسته از میهمانان خود استقبالی بی نظیر می کند. همه این اتاق ها شامل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی به همراه کانال های ماهواره ای، بالکن خصوصی و از همه جذاب تر تراس با استخر و منظره ای از طبیعت هستند که با شنا کردن در آن می توانید از دیدن مناظر طبیعی آنتالیا لذت ببرید.

رستوران های هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا (Rixos Premium Antalya) با انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی و غذاهای دریایی از میهمانان خود پذیرایی می کنند. همچنین غذاهای ایتالیایی، استیک و ترشیجات از دیگر غذاهای خوش طعم رستوران ها هستند. انواع کیک ها و شیرینی ها نیز به صورت تازه سرو می شوند.

امکانات ورزشی – تفریحی هتل شامل مرکز خدمات اسپا، ماساژ و حمام های سنتی ترکیه، استخر سر پوشیده و باشگاه بدنسازی از خدمات لوکس هتل می باشند. کنسرت های متنوعی در هتل  ریکسوس پریمیوم آنتالیا برگزار شده و برای کودکان نیز سرگرمی های متفاوتی ارائه می شود.

جهت رزرو تور و هتل در ترکیه با راه و رسم سفر در ارتباط باشید.