هتل Granada Luxury Belek Antalya آنتالیا | granada luxury belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری)
آدرس: Belek Mah. Cumhuriyet Cad. No:102/7, 07506 Belek, Turkey
توضیحات:

در منطقه بلک آنتالیا و در فاصله 2 کیلومتری از Troy aqua و دلفیناریوم، هتل گرانادا لاکچری Granada Luxury Antalya با ارائه استخر روباز و سرپوشیده، و یک مرکز اسپا مدرن و مجهز، میزبان مسافرانتور آنتالیا می باشد. پارکینگ و اینترنت رایگان در سراسر هتل در اختیار میهمانان می باشد. 

اتاق های تهویه مطبوع گرانادا لاکچری، با امکاناتی نظیر تلویزیون، صندوق امانات و مینی بار میزبان خوبی برای شما می باشند. شما می توانید در تراس اتاق ها از هوای تازه دریای مدیترانه استنشاق کنید و یا در حمام اختصاصی که درون اتاق ها در نظر گرفته شده است استراحت کنید. برای صرف وعده های غذایی خود در هتل انتخاب های متنوعی را می توانید داشته باشید و همچنین می توانید نوشیدنی و اسنک ها را از بار هتل تهیه کنید. 

مرکز اسپا هتل گرانادا لاکچری آنتالیا Granada Luxury Antalya خدماتی همچون حمام، سونا و سالن بدنسازی را ارائه می دهد. شما در طول اقامت خود در این هتل زیبا می توانید تنیس و دارت بازی کنید، همچنین کارکنان هتل برنامه های متنوعی را برای سرگرمی شما در نظر دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما در راه و رسم سفر در ارتباط باشید.