هتل لارا هادریانوس آنتالیا | lara hadrianus Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور خشکشویی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز سالن بازی کودکان
بیلیارد
آدرس: Güzeloba Mah. 2312 Sok. no:6/A Muratpaşa, 07230 Antalya, Turkey 
توضیحات:

هتل لارا هادریانوس آنتالیا Lara Hadrianus Antalya جزء هتل های چهار ستاره در شهر آنتالیا می باشد. آنتالیا در کشور ترکیه قرار گرفته و جاذبه های گردشگری متنوعی دارد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و 8.9 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا و 11.3 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس آنتالیا تا مرکز خرید فقط 300 متر فاصله دارد و دارای اتوبوس (شاتل) رایگان برای مراکز خرید می‌باشد که این امر باعث شده تا مسافران تور آنتالیا برای خرید مشکلی نداشته باشند. این هتل تنها 293 متر تا ساحل فاصله دارد.

این هتل در مجموع 132 اتاق دارد که 120 اتاق استاندارد و 12 اتاق خانوادگی را شامل می شود. همه این اتاق ها مجهز به پارکت و فرش، بالکن اختصاصی، حمام / دوش اختصاصی دارای شامپو و صابون، سشوار، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و تلفن هستند. هتل لارا هادریانوس دارای یک سالن تلویزیون، کافی نت، بازی‌های الکترونیکی، زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و ورزش‌های آبی می‌باشد. خدمات SPA در هتل لارا هادریانوس آنتالیا شامل یک حمام ترکی، سونا، باشگاه بدنسازی و استخر با سرسره های آبی است. از جمله سرگرمی و تفریحات شبانه هتل دیسکوها و سالن های بازی کامپیوتری و نمایش می باشند.

مهمانان هتل لارا هادریانوس آنتالیا Lara Hadrianus Antalya می توانند از صبحانه هتل به صورت منو باز و یا بوفه استفاده کنند و هم چنین برای نهار و شام از رستوران های هتل بهره مند شوند. رستوران های هتل با انواعی از غذاهای کبابی، ماهی و غذاهای گریل از مهمانان خود پذیرایی می کنند. خدمات ماساژ و سونا نیز برای تفریح و رفع خستگی مسافران هتل در نظر گرفته شده است.

مهمانان هتل برای سرگرمی خود می توانند از برنامه های تفریحی هتل نظیر موزیک زنده و انواع نمایش ها که هفته ای دو روز می باشد استفاده کنند. پارکینگ رایگان و خصوصی برای میهمانان موجود است. جهت رزرو تور و هتل در آنتالیا با همکاران ما درراه و رسم سفر تماس بگیرید.