هتل کفالوکا ریزورت بدروم | kefaluka resort Hotel bodrum

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
آدرس:  Akyarlar, Barış Manço Cad. No:63, 48960 Akyarlar - Turgutreis - Bodrum/Bodrum/Muğla, Turkey
توضیحات:

Kefaluka Resort Bodrum

کفالوکا، نام یکی از هتل های 5 ستاره در شهر بدروم است که در شهر تورگوتریس منطقه ساحلی بدروم قرار دارد که در جنوب غرب کشور ترکیه می باشد. این هتل زیبا پذیرای تعداد زیادی از مسافران تور بدروم می باشد.آژانس مسافرتی راه و رسم سفر را دنبال کنید تا اطلاعت بیشتری درباره آن بدست آورید.

هتل 5 ستاره کفالوکا بدروم (Kefaluka Resort) در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع ساخته شده است و یکی از خصوصیات آن مشرف بودن به ساحل زیبای آکیارلار می باشد. این هتل از 384 اتاق گوناگون بهره مند می باشدکه به سوئیت، اتاق استاندارد، فامیلی ، دلوکس تقسیم می شوند.تمامی اتاق های هتل 5 ستاره کفالوکا بدروم (Kefaluka Resort) دارای مبلمان مدرن با امکانات رفاهی خوب برخوردار می باشند. این هتل زیبا و با کیفیت برای مسافران تور ترکیه دارای مراکزی برای سرگرمی و تفریح می باشد و مهمانان می‌توانند علاوه بر پرداختن به ورزش‌هایی همچون تنیس، ژیمناستیک، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، اسکواش و ...، خود را با انواع ورزش‌های آبی از قبیل بادسواری (Windsurf)، قایق‌رانی، اسکی روی آب، ماهیگیری و ... سرگرم سازند. هتل 5 ستاره کفالوکا بدروم (Kefaluka Resort) دارای امکانات دیگری از جمله کتابخانه، سینما، کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخرهای متعدد، ریلکسیشن، اسپا، مرکز سلامتی و تناسب اندام، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، جکوزی و.... می باشد که مسافران تور بدروم می توانند از تمامی آنها استفاده کنندو لذت ببرند.

برای آشنایی با سایر هتل های ترکیه و با خبر شدن از آخرین آفرهای تور ترکیه با همکاران ما در تماس باشید.