هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم | royal asarlik beach Hotel bodrum

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
آدرس: Gümbet, Gümbet Mahallesi Adnan Menderes Caddesi, Ethem Kaptan Sk. No:4, 48400 Bodrum/Muğla, Turkey
توضیحات:

Royal Asarlik Beach Bodrum

شهر بدروم، مقصد خیلی از علاقه مندان به تور ترکیه می باشد و سالانه میزبان تعداد زیادی از آنها می باشد. در این شهر هتل های بسیاری وجود دارد که پذیرای مهمانان و مسافران تور بدروم می باشند. یکی از معروف ترین آنها هتل 5 ستاره هتل رویال آسارلیک (Royal Asarlik Beach) می باشد که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم.

هتل 5ستاره رویال آسارلیک (Royal Asarlik Beach) در یک منطقه خیلی آرام در شهر بدروم ساخته شده است و میزبان بسیاری از مسافران تور ترکیه می باشد. جالب است بدانید که دز این هتل هر روز برنامه های تفریحی مخصوصی  برای میهمانانی که در آن اقامت دارند اجرا می شود. هتل 5ستاره رویال آسارلیک (Royal Asarlik Beach) دارای 351 اتاق می باشد که خدمات قابل قبولی نیز دارند. اینترنت رایگان Wi-Fi در تمام محوطه هتل قابل استفاده می باشد. این هتل همچنین دارای سالن ماساژ ، سونا ، ساحل اختصاصی ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده ، مرکز ورزشی و زمین بازی برای کودکان می باشد. همچنین تفریحاتی نظیر دارت و بیلیارد نیز برای علاقه مندان وجود دارد. تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا ، تلویزیون و شبکه های ماهواره ، تلفن و میینی بار می باشند.

برای آشنایی با سایر هتل های بدروم و همچنین اطلاع از تورهای لحظه آخری ترکیه و آفرهای تور بدروم با همکاران ما در آژانس مسافرتی راه و رسم سفر در تماس باشید.