هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا | delphin diva premiere _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Lara Turizm Merkezi, Antalya, 07113 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل دلفین دیوا آنتالیا (Delphin Diva Premiere Antalya)، هتلی all Inclusive با 230 متر ساحل اختصاصی و استخر روباز همراه با سرسره های آبی، میزبان مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل 5 ستاره تنها 11 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. در ادامهراه و رسم سفر شما را بیشتر با این هتل زیبا آشنا می کند.

اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر دارای بالکن های اختصاصی می باشند و هرکدام با فضای نشیمن، تلویزیون و حمام اختصاصی با سشوار تجهیز شده اند. برای صرف وعده های غذایی در هتل می توانید به رستوران ها ی متنوع از جمله رستوران ایتالیایی، ژاپنی، ترکی و مکزیکی هتل بروید. بار ساحلی و بار کنار استخر هتل نیز انواع نوشیدنی و میان وعده های سبک را سرو می کنند. 

هتل دلفین دیوا آنتالیا (Delphin Diva Premiere Antalya) دارای زمین تنیس، زمین بسکتبال، بولینگ و اتاق بازی با مدرن ترین دستگاه و تجهیزات می باشد. هتل دارای سالن زیبایی و سلامت و اتاق سرگرمی کودکان می باشد. دلفین دیوا تنها چند قدم با ساحل لارا و 15 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.