هتل ریوس بیچ آنتالیا | rios beach _ beldibi Hotel antalya

آنتالیا
angle-left
angle-right
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ اینترنت در لابی کافه
سشوار سرویس فرنگی
استخر سرباز
توضیحات:

هتل ریوس بیچ

هتلی ساحلی و 3 ستاره می باشد که در منطقه ساحلی کمر واقع و در شهر آنتالیا قرار دارد. هتل ریوس بیچ مشرف به دریای مدیترانه می باشد و فقط 10 دقیقه با ساحل فاصله دارد. این مجموعه دارای استخر فضای باز می باشد. کلیه اتاق های Rios Beach Hotel  تمیز و راحت می باشد و از ویژگی های بارز این اتاق ها  استاندارد بودن و تزئین به سبک معاصر آنها می باشد. کلیه اتاق های این اقامتگاه دارای یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، بالکن اختصاصی همراه با چشم انداز کوه، سیستم تهویه مطبوع، مینی کافه و حمام اختصاصی همراه با دوش خصوصی، حوله، لوازم آرایش رایگان و سشوار می باشند. همچنین هتل ریوس بیچ تا فرودگاه آنتالیا 14.7 کیلومتر، ساحل لارا 6 کیلومتر فاصله دارد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده Rios Beach Hotel، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور آنتالیا که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در فضای سبز (باغ) این مجموعه با آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز÷ در هتل ریوس بیچ موجود می باشد. کارکنان و پرسنل Rios Beach Hotel به زبان های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی تسلط داشته و می توانند به این زبان ها با گردشگران و میهمانان تور ترکیه سخن بگویند.

 

مشخصات عمومی 

وضیعت دید هتل : چشم انداز دریا - ساحل - محوطه هتل

تعداد اتاق ها : مشخص نمی باشد

لیست اتاق ها

اتاق های Rios Beach Hotel از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق تک نفره همراه با چشم انداز دریا شامل: (1 تخت تک نفره)، اتاق یک نفره شامل: (1 تخت تک نفره)، اتاق اقتصاد دو نفره همراه با یک تخت یا 2 تخت جداگانه شامل: (1 تخت دو نفره یا 2 تخت تک نفره)، اتاق استاندارد دو تخته یا دو نفره همراه با 1 تخت یا 2 تخت جداگانه شامل: (1 تخت دو نفره یا 2 تخت تک نفره)، اتاق بزرگ دو نفره همراه با وان آب داغ شامل: (1 تخت دو نفره)، اتاق استاندارد سه گانه شامل: (1 تخت دو نفره + 1 تخت تک نفره)، اتاق برتر چهار نفره شامل: (4 تخت تک نفرههمراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و صبحانه رایگان می باشند.

امکانات و خدمات 

Rios Beach Hotel  امکانات رفاهی متنوعی را مانند: تحویل محصولات، اتاق انیمیشن، سیستم تهویه مطبوع، کرایه ماشین، اتاق عایق صوتی، آسانسور، اتاق خانواده، تحویل غذا و نوشیدنی در اتاق، اتاق چمدان، خدمات بلیط برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، دستگاه فکس و فتوکپی، فضای سبز (باغ استخر روباز (فصلی)، لابی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و پارکینگ عمومی و رایگان شامل می شود.

رستوران و کافی شاپ

Rios Beach Hotel  دارای یک مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی همراه با یک نمای پانوراما از دریای مدیترانه برای میهمانان و گردشگران تور ترکیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و در بوفه رستوران هتل آدالیا صبحانه، ناهار و شام سرو می شود و همچنین در کافی شاپ هتل آدالیا نیز انواع نوشیدنی های تازه ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و رایگان می باشد.

 

 

فاصله تا مقاصد گردشگری آنتالیا

فاصله Rios Beach Hotel تا پارک پروانه آنتالیا 11.6 کیلومتر، برج ساعت 2.8 کیلومتر، ورزشگاه آرنا آنتالیا 5.4 کیلومتر، تئاتر شهرداری آنتالیا 2.1 کیلومتر، اسکله قدیمی شهر 2.7 کیلومتر، دروازه آدریان 2.5 کیلومتر، منطقه آزاد تجاری آنتالیا 10.6 کیلومتر، آکواریوم آنتالیا 6 کیلومتر، آبشار و کورشونلو 17.3 کیلومتر، پارک ساحل لارا 8.1 کیلومتر، مرکز خرید میکروس 6.1 کیلومتر، مناره کسیک 2.4 کیلومتر و فرودگاه آنتالیا 8.9 کیلومتر با ماشین می باشد.