هتل آدم و هوا آنتالیا | adam and eve _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: İskele Mevki, 07500 Belek/Serik/Serik/Antalya, Turkey
توضیحات:

هتل آدم و حوا آنتالیا (Adam And Eve Antalya) جزء هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل در منطقه بلک قرار گرفته است و جزء هتل های استون می باشد. مساحتی 10 هزار متر مربعی را فرا گرفته و در بین سال های 2006 تا 2014 به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی مناسبی که در اختیار مهمانان خود قرا می دهد جوایزی دریافت کرد. فاصله هتل تا مرکز اصلی شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 35 کیلومتر است. به درخواست مسافران تور آنتالیا ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان صورت می پذیرد.

هتل آدم و حوا آنتالیا مجموعا دارای 478 اتاق و 68 ویلا است که به وسیله آسانسور رفت و آمد در هتل میسر شده است. اتاق های 64 متری هتل با نمایی رو به دریا، اتاق های خانوادگی 102 متری شامل 1 خواب و 1 اتاق تعویض لباس و 2 سرویس و بالکن، سوئیت های خانوادگی 49 متری شامل 2 اتاق و 1 سرویس بهداشتی، سوئیت کینگ 500 متری، ویلای آدم 175 متری، ویلای حوا 200 متری، ویلای 600 متری پرزیدنتینال که خود شامل 2 اتاق خواب، 2 سرویس بهداشتی، 1 بالکن، 1 پذیرایی، 1 کافه، 1 سونا، آشپزخانه، باغ 200 متری و استخر 80 متری می باشد.

این هتل لوکس و رویایی 10 رستوران برای ارائه خدمات به میهمانان با بهترین کیفیت غذایی تلاش می کند. رستوران رویال مین (سرو طبق برنامه هتل)، رستوران ریگولار اسنک اند کورنرس (سرو طبق برنامه هتل)، رستوران سکرت بیسترو، رستوران ابرولی پاتیسری و رستوران های آلاکارته با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی از جمله مکزیکی، مدیترانه ای، غذاهای سنتی ترکی و ... از شما پذیرایی می کنند. 

کافه ها و بارهای هتل آدم و حوا آنتالیا (Adam And Eve Antalya) نیز با سرو انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی در کنار ساحل، استخر و یا در محوطه ای سر پوشیده از میهمانان به گرمی استقبال می کنند و برای رفع خستگی از هیجانات بازدید جاذبه های گردشگری آنتالیا بسیار مناسب هستند.

امکانات تفریحی-ورزشی هتل آدم و حوا آنتالیا شامل والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، استخر روباز به متراژ 1500 متر مربع به همراه استخر کوچک با سرسره های آبی البته به صورت رایگان می باشد.

مرکز اسپا با مساحتی حدود 5500 متر که 500 متر از آن باشگاه بدنسازی، 65 متر استخر شنا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق سونا و اتاق بخار در اختیار میهمانان قرار می گیرد. البته هتل آدم و حوا آنتالیا شامل 23 استخر است! 300 متر ساحل اختصاصی شنی از امکانات قابل توجه این هتل می باشد.

هتل آدم و حوا آنتالیا (Adam And Eve Antalya) تفریحات شبانه هم چون دیسکو، موزیک زنده و آواز، نمایش های کمدی، شعبده بازی و کلاب های شبانه را طبق برنامه های هتل ارائه داده و از میهمانان دعوت به عمل می آورد.

جهت هماهنگی و رزرو تورهای خارجی و اطلاعات کامل در زمینه هتل ها با همکاران ما درراه و رسم سفر در تماس باشید.