هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا | calista luxury resort _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان سونا تیم انیمیشن
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Tasliburun Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا (Calista Luxury Resort Antalya) که در منطقه بلک قرار دارد حدود 6 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و علاوه بر داشتن ساحل اختصاصی، دارای استخر بزرگ روباز و سرپوشیده نیز می باشد. این هتل لوکس 10 رستوران متنوع به صورت منو انتخابی و یا بوفه دارد که می توانید از طیف وسیع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای، ایتالیایی، ترکی، فرانسوی و بین المللی غذای دلخواه خود را انتخاب نمایید. بار نزدیک استخر نیز انواع اسنک های سبک و نوشیدنی ها را در فضای باز ارائه می نماید.

هتل 5 ستاره کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا (Calista Luxury Resort Antalya)، دارای 600 اتاق می باشد که برخی از آن ها به صورت سوئیت های بزرگ، مناسب برای خانواده ها می باشند. از امکانات رفاهی هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا می توان به مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مناسب، اتو، میز کار، مبلمان راحتی، کمد لباس و بالکن اختصاصی اشاره کرد. سرویس بهداشتی اختصاصی هر اتاق دارای وسایل کامل بهداشتی، سشوار، دوش و وان می باشد.

اگر در تور آنتالیا خود این هتل را برای اقامت انتخاب کردید، می توانید از انواع امکانات تفریحی و سرگرمی موجود در آن مانند اجاره دوچرخه، کلوب شبانه، غواصی، ورزش های آبی، بولینگ، دارت، کارائوکه، بیلیارد، ماهیگیری و زمین تنیس استفاده کنید. کارکنان هتل به زبان های ترکی، روسی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشند.

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا حدود یک ساعت و نیم با ماشین تا فرودگاه شهر آنتالیا فاصله دارد. میهمانان می توانند از پارکینگ رایگان موجود در هتل 5 ستاره کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا (Calista Luxury Resort Antalya) نیز استفاده کنند.