هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا | maxx royal belek golf resort _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: İskele Mevkii, Belek, 07506 Belek, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا (Maxx Royal Belek Golf Resort Antalya) که در ماه جون سال 2011 در یک خلیج و در مجاورت چشمه آب معدنی افتتاح شد، در منطقه بلک (Belek) شهر آنتالیا و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آنتالیا مستقر شده و به دلیل نزدیکی به کلوپ گلف مونتگومری، به یک زمین بازی گلف بسیار بزرگ دسترسی دارد. در ادامهراه و رسم سفر شما را بیشتر با این هتل آشنا می کند. 

هتل 5 ستاره مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا (Maxx Royal Belek Golf Resort Antalya)، یک بندر و یک ساحل شنی اختصاصی به طول 300 متر دارد. حوله ها، تخت های ساحلی، سایه بان ها و تشک ها نیز معمولا بصورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می گیرند. رستوران های هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا، انواع غذاهای بین المللی شامل بشقاب های مدیترانه ای، ژاپنی، یونانی و ترکی را برای میهمانان سرو می کنند. این هتل لوکس دارای 13 بار می باشد که انواع نوشیدنی و اسنک ها را سرو می کنند و برخی از آنها نیز 24 ساعته به مسافران خدمات ارائه می دهند. این کافه ها، شیرینی، دسر، کیک و انواع شکلات های خانگی را نیز سرو می کنند که چشیدن از طعم این خوراکی ها می تواند لذت سفر شما را کامل کند. برای رفاه بیشتر مسافران، حمام ترکی و مرکز اسپا و زیبایی پوست نیز در این هتل قرار دارد که استفاده از آنها می تواند خستگی سفر را از بدن شما بیرون کند. 

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا با دارا بودن ساحل اختصاصی این امکان را به مسافران می دهد تا بتوانند با خیالی آسوده و با آرامش در ساحل زیبای دریای مدیترانه قدم بزنند. انواع بازیهای آبی نیز در ساحل اختصاصی و برای علاقمندان به این سرگرمی ها قرار داده شده است. هتل 5 ستاره مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا (Maxx Royal Belek Golf Resort Antalya) در فاصله 1 کیلومتری از مراکز خرید و رستوران های شهر قرار گرفته و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری آنتالیا دارد که مسافران براحتی می توانند در طول اقامت خود در مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا، به بازدید از این جاذبه ها بروند.