هتل وویاژ بلک آنتالیا | voyage belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس: İskele Mevkii, Belek, 07506 Belek, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره وویاژ بلک آنتالیا (Voyage Belek Antalya) ساحل اختصاصی از دریای زیبای مدیترانه دارد. این هتل یک سالن اسپا بسیار لوکس، 8 رستوران با سرو غذاهای متنوع و اینترنت رایگان در سراسر هتل را به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

اتاق های هتل 5 ستاره وویاژ بلک آنتالیا (Voyage Belek Antalya)  دارای بالکن های اختصاصی مبلمان شده با منظره ای از باغ و دریای مدیترانه هستند. این اتاق ها با حمام اختصاصی و تلویزیون های صفحه تخت تجهیز شده اند. شما می توانید در رستوران های هتل، انواع غذاهای مکزیکی، ژاپنی، ایتالیایی و ترکی را نوش جان کنید. 9 بار از جمله بار ساحلی، دیسکو بار زیرزمینی و Sunset Jazz Bar در هتل قرار دارند که شما می توانید اسنک و نوشیدنی های مختلف را از آنها تهیه کنید و لحظات خوشی را با دوستان خود در آنجا سپری کنید. 

سالن اسپا هتل، انواع خدمات ماساژ درمانی و زیبایی را ارائه می دهد. هتل وویاژ بلک آنتالیا 3 استخر شنا برای بزرگسالان و 2 استخر مخصوص کودکان دارد. از دیگر سرگرمی های هتل 5 ستاره وویاژ بلک آنتالیا (Voyage Belek Antalya)  برای کودکان نیز می توان به پارک ماجراجویی اشاره کرد. همکاران ما در راه و رسم سفر  با مشاوره رایگان این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بهترین هتل را برای اقامت خود در تور ترکیه انتخاب کنید.