هتل ترندی لارا آنتالیا | trendy lara _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Kundu Mah. Tesisler Cad. No:454, Aksu, 07112 Lara, Turkey
توضیحات:

با ارائه استخر روباز و ساحل اختصاصی، هتل ترندی لارا آنتالیا Trendy Antalya در منطقه لارا و در فاصله 3.6 کیلومتری از مرکز خرید Antalium Premium قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره، سونا، بازیهای آبی و رستوران های متنوع را برای رفاه مسافران تور آنتالیا که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند در نظر گرفته است. در ادامه راه و رسم سفر قصد دارد تا شما را بیشتر با این هتل زیبا آشنا کند.

تمام اتاق های هتل ترندی آنتالیا Trendy Antalya دارای تلویزیون های صفحه تخت می باشند و برخی از آنها دارای فضای نشیمن برای استراحت بعد از یک روز شلوغ می باشند. همچنین برخی از این اتاق ها نیز دارای چشم اندازی رو به دریا و باغ می باشند. برای رفاه مسافران سشوار و لوازم بهداشتی و دسترسی به اینترنت رایگان در سراسر هتل در نظر گرفته شده است. همچنین شما می توانید در این هتل از خدمات سالن زیبایی بهره مند شوید. 

شما می توانید تنیس و تنیس روی میز بازی کنید و یا دوچرخه اجاره کنید و به گشت و گذار در اطراف هتل بروید. نزدیکترین فرودگاه به هتل ترندی، فرودگاه آنتالیا با 12 کیلومتر فاصله می باشد.