هتل کارمیر ریزورت آنتالیا | karmir resort _ kemer Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده سونا
باشگاه بدنسازی بیلیارد
آدرس: Cumhuriyet Mah.Ahu Unal Aysal CAd. No:14-1 Goynuk Kemer, 07994 Goynuk, Turkey
توضیحات:

در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع و در فاصله 90 متری از ساحل اختصاصی، هتل کارمیر ریزورت آنتالیا Karmir Resort Antalya، قرار دارد، که با استخر روباز، مرکز اسپا که شامل حمام ترکی، سونا و انواع خدمات ماساژ می شود و همچنین باشگاه بدنسازی، میزبان مسافران تور آنتالیا می باشد. در سراسر فضاهای عمومی هتل کارمیر ریزورت آنتالیا، می توانید به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید و لحظات خوش سفرتان را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید. 

بالکن اختصاصی، سیستم تهویه هوا، مینی بار و تلویزیون با کانال های ماهواره ای از امکانات در نظر گرفته شده در اتاق های هتل کارمیر ریزورت آنتالیا می باشند. صندوق امانات و حمام اختصاصی با دوش و سشوار نیز برای راحتی بیشتر مسافران در اتاق ها در نظر گرفته شده است. در هتل Karmir Resort Antalya برای سرو غذا انتخاب های متفاوتی دارید که می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را نوش جان کنید. برای صرف میان وعده نیز می توانید به اسنک بار، قنادی، بار و بوفه غذاهای سلامت هتل سری بزنید. 

فعالیت های مختلفی توسط کارکنان هتل کارمیر ریزورت آنتالیا برای سرگرمی شما در طول روز سازماندهی شده است. مجموعه ای از سرگرمی ها در ساختمان هتل و یا در اطراف آن به چشم می خورد که از جمله آنها می توان به تنیس روی میز، دارت و بیلیارد اشاره کرد. همچنین میهمانان می توانند از زمین تنیس هتل نیز استفاده کنند. در ادامه با راه و رسم سفر همراه باشید تا فاصله هتل تا برخی جاذبه های گردشگری آنتالیا را برای شما شرح دهیم.

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا تا پارک Moonlight Park & Beach تنها 7 کیلومتر فاصله دارد همچنین با قرارگیری هتل در فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و فاصله 9 کیلومتری از مرکز کمر، شما می توانید براحتی به گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن تفریحی بروید.