هتل ونیزیا پالاس دیلاکس ریزورت آنتالیا | venezia palace deluxe resort _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی سونا
باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس: Kundu Köyü Aksu Antalya, 07110 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا (Venezia Palace Deluxe Resort Antalya) که معماری مشابه میدان  St. Mark's شهر ونیز ایتالیا دارد، با 100.000 متر مربع زمین و با فاصله چند قدمی از ساحل اختصاصی، در منطقه Kundu آنتالیا میزبان مسافرانتور آنتالیا می باشد. این هتل 5 ستاره دارای یک استخر روباز بزرگ، یک استخر سرپوشیده، یک باغ زیبا و مرکز اسپا مجهز می باشد.

اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز می باشند و سیستم تهویه هوا دارند، این اتاق ها همچنین مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات و حمام اختصاصی مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی می باشند. رستوران Bellini رستوران اصلی هتل می باشدکه بشقاب های متنوعی از سراسر دنیا را سرو می کند. میهمانان همچنین می توانند در دیگر رستوران هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا (Venezia Palace Deluxe Resort Antalya) طیف وسیعی از غذاهای ترکی، ایتالیایی، غذاهای دریایی و مکزیکی را نوش جان کنند. لابی، استخر و بار موجود در ساحل نیز نوشیدنی های متنوعی را سرو می کنند. پس از یک تمرین ورزشی در باشگاه می توانید به مرکز سلامت هتل بروید و از خدماتی همچون سونا، حمام ترکی، ماساژ و خدمات پوست و زیبایی بهره مند شوید. هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا برای میهمانان خود سرگرمی ها و نمایش های متنوع بسیاری را در نظر دارد و همچنین می توانید با سرگرمی هایی مانند تنیس، بیلیارد و دارت، اقامت خوبی را برای خود رقم بزنید. 

مرکز شهر آنتالیا در فاصله 20 کیلومتری و فرودگاه آنتالیا در 15 کیلومتری هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا قرار دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما در راه و رسم سفر در ارتباط باشید.