هتل بایا لارا آنتالیا | baia lara _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس اجاره دوچرخه بیلیارد
آدرس: Kemeragzi Mevkii Oteller Bolgesi Antalya, 07000 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل بایا لارا آنتالیا (Baia Lara Antalya) فقط حدود 5 دقیقه تا ساحل فاصله دارد و دارای ساحل اختصاصی شنی و اسکله چوبی می باشد. از امکانات این هتل 5 ستاره می توان به استخر روباز و سرپوشیده با 3 سرسره آبی اشاره کرد.

اتاق های هتل بایا لارا آنتالیا دارای تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مناسب، صندوق امانات، مینی بار، چای و قهوه ساز برقی می باشند. هر یک از اتاق ها سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز به دوش، وان، سشوار و وسایل بهداشتی دارند. هتل دارای 399 اتاق می باشد که چشم انداز آن ها رو به دریا و یا فضای سبز اطراف است.

رستوران بایا، صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می نماید و حتی می توانید دیر وقت نیز از اسنک های سبک این رستوران میل نمایید. رستوران دیگر هتل بایا لارا آنتالیا به صورت منو انتخابی می باشند و انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و ترکی را در سطح جهانی سرو می کنند و باید از قبل میز خود را در این رستوران رزرو کنید. در قسمت های مختلف هتل بایا لارا آنتالیا (Baia Lara Antalya) می توانید نوشیدنی و اسنک های سبک خوشمزه ای را تهیه نمایید.

برای تفریح و سرگرمی مسافران تور آنتالیا، امکانات متنوعی مانند زمین های فوتبال، بسکتبال، تنیس، بولینگ و والیبال در نظر گرفته شده است. بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا، برای رفع خستگی خود و استراحت می توانید از مرکز اسپا هتل بایا لارا آنتالیا استفاده کنید که دارای سونا، حمام ترکی و انواع ماساژهای حرفه ای می باشد. اینترنت بیسیم در تمامی قسمت های هتل به صورت رایگان قابل دسترس می باشد.

فرودگاه آنتالیا حدود 15 کیلومتر از هتل بایا لارا آنتالیا (Baia Lara Antalya) فاصله دارد.