هتل اورنج کانتی آنتالیا | orange county Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
آدرس: Ataturk Bulvari Yeni Mahalle, 07980 Kemer, Turkey
توضیحات:

هتل اورنج کانتی آنتالیا، هتلی 5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا می باشد که به سبک و معماری قرن 16 ام آمستردام ساخته شده است. این هتل دارای ساحل و اسکله اختصاصی می باشد که مکان مناسبی برای لذت بردن از دریای زیبای مدیترانه می باشد. علاوه بر ساحل اختصاصی 3 استخر فضای باز و یک استخر سرپوشیده نیز در هتل در نظر گرفته شده است که برای استفاده بزرگسالان و کودکان مناسب می باشد. در محوطه کنار استخر، انواع برنامه های سرگرمی و تفریحات شبانه برگزار می شود که گزینه مناسبی برای تفریح و سرگرمی جوان ها می باشد.

هتل اورنج کانتی آنتالیا Orange County Antalya دارای 514 اتاق می باشد که هر یک دارای امکاناتی مانند مینی بار، صندوق امانات، میز کار، مبلمان راحتی، سیستم تهویه، تلویزیون، تلفن و کمد لباس می باشند. هر کدام از اتاق ها، سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز به دوش، وان، سشوار و وسایل بهداشتی می باشند.

مرکز اسپا هتل اورنج کانتی آنتالیا سبک شرقی دارد و مکان مناسبی برای استراحت می باشد و می توانید از حمام سنتی، سونا و انواع ماساژ حرفه ای این مرکز استفاده نمایید. 2 باشگاه بدنسازی هتل نیز مکان مناسبی برای ورزش کردن می باشد. 

مسافرن تور آنتالیا که هتل Orange County Antalya را برای اقامت خود انتخاب می کنند، با طیف وسیعی از انتخاب ها در رستوران هتل روبرو می باشند و می توانند از بین غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی، آسیای و البته غذاهای محلی ترکی، غذاهای دلخواه خود را انتخاب نمایند. هتل اورنج کانتی دارای کافی شاپ و 10 بار می باشد که انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سرو می نمایند.

هتل اورنج کانتی آنتالیا Orange County Antalya حدود 5 دقیقه پیاده تا مرکز شهر کمر فاصله دارد و فرودگاه شهر آنتالیا در فاصله 45 کیلومتر از آن قرار گرفته است.