هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا | lara family club Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان پارک آبی سالن بازی کودکان سونا تیم انیمیشن
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس
آدرس: Kemeragzi Cad. Tesisler Cad. Aksu , 07160 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا (Lara Family Club Antalya)، هتلی 5 ستاره در بخش لارا شهر آنتالیا می باشد و فقط 4 دقیقه تا ساحل فاصله دارد. این هتل با معماری مدرن خود دارای یک استخر فضای باز بزرگ می باشد و علاوه بر استخر می توانید از ساحل اختصاصی آن نیز که در فاصله 350 متری هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا (Lara Family Club Antalya) قرار دارد استفاده کنید.

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا دارای 332 اتاق می باشد که با رنگ های فیروزه ای و قهوه ای روشن تزئین شده است و هر کدام مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه مناسب، مینی بار، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، بالکن اختصاصی، صندوق امانات، کمد لباس، تلفن و سشوار می باشند و اینترنت بیسیم به صورت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل استفاده می باشد.

رستوران هتل انواع غذاهای لذید ترکی و بین المللی را ارائه می نماید و دارای 4 بار می باشد که در طول روز انواع نوشیدنی های متنوع در آن ها سرو می شود. برای استراحت می توانید از حمام سنتی ترکی، اتاق بخار، سونا و انواع ماساژهای حرفه ای بهره ببرید. مسافرانی که می خواهند در تور آنتالیا خود برنامه ورزشی خود را ادامه دهند می توانند از باشگاه بدنسازی مجهز هتل لارا فامیلی استفاده کنید. کارکنان هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا به زبان های ترکی، روسی، عربی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران می باشند.

مرکز خرید سلطان بازار فقط حدود 100 متر از هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا (Lara Family Club Antalya) فاصله دارد و فرودگاه شهر آنتالیا نیز در فاصله 15 کیلومتری از آن قرار گرفته است.