هتل نظر بیچ آنتالیا | nazar beach Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور خشکشویی اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
آدرس: Guzeloba Mah. Lara Cad. 27, 07100 Antalya, Turkey
توضیحات:

هتل نظر بیچ (Nazar Beach)  با فاصله 1 دقیقه پیاده روی از ساحل قرار گرفته است. این هتل زیبا که در میان صخره های دریای مدیترانه قرار دارد، دارای یک استخر روباز با سرسره های آبی و یک سالن اسپا مجهز می باشد. در ادامه با راه و رسم سفر همراه باشید تا با هم سری به این هتل زیبا بزنیم. 

هتل نظر بیچ (Nazar Beach)  دارای یک سکو اختصاصی می باشد که تخت های آفتاب بر روی آن قرار دارند و دسترسی مستقیمی به دریا دارد. اتاق های کفپوش پارکت هتل، دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و یک یخچال کوچک می باشند، همچنین برای رفاه بیشتر مسافران تور آنتالیا، هر اتاق دارای یک بالکن اختصاصی و حمام نیز می باشد. 

رستوران هتل نظر بیچ (Nazar Beach)، صبحانه، ناهار و شام را بصورت بوفه باز سرو می کند، شما می توانید وعده های غذایی خود را در بالکن و با منظره ای رو به کلیسای سنت جان، نوش جان کنید. در تمام طول روز می توانید نوشیدنی دلخواه خود را از بار کنار استخر و بار موجود در لابی تهیه کنید. 

سالن اسپا هتل، خدمات ماساژ، سونا و حمام ترکی را ارائه می دهد، همچنین شما می توانید در طول سفر خود، برنامه ورزشی تان را در باشگاه هتل دنبال کنید.