هتل میراکل ریزورت آنتالیا | miracle resort _ lara Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
آدرس: Guzeloba, Yasar Sobutay Bul. No:34 , 07230 Lara, Turkey
توضیحات:

هتل میراکل ریزورت آنتالیا (Miracle Resort Antalya) جزء هتل های 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. هتل در منطقه لارا قرار گرفته و تا فرودگاه آنتالیا تقریبا 13 کیلومتر فاصله و تا مرکز شهر تقریبا 25 کیلومتر راه دارد. در سال 2005 در سواحل دریای مدیترانه ساخته شد و موفق به دریافت گواهی نامه ها و جوایزی شد و امکانات بسیار مرفه و لوکسی در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد. با راه و رسم سفر همراه باشید تا در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این هتل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا (Miracle Resort Antalya) مجموعا دارای 694 اتاق در 9 طبقه می باشد که برای راحتی تردد مهمانان آسانسور در هتل تعبیه شده است. اتاق های هتل به صورت استاندارد، خانوادگی، ویژه معلولین و جونیور سوئیت تفکیک شده است. همه اتاق ها مجهز به بالکن، صندوق امانات (رایگان)، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با وان، سشوار و سرویس رایگان حمام هستند و تقریبا 70 در صد اتاق ها منظره رو به دریا دارند. همه اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. اینترنت بی ‌سیم در لابی و اماکن عمومی در دسترس مهمانان می باشد.

امکانات ورزشی-تفریحی هتل میراکل ریزورت آنتالیا (Miracle Resort Antalya) تشکیل شده از چندین زمین فوتبال، بسکتبال، زمین تنیس. مرکز خدمات تناسب اندام، ماساژ و اتاق های بازی نیز در اختیار مهمانان قرار دارد. هم چنین در زمستان استخر سرپوشیده با آب گرم، حمام ترکی و سونا به صورت رایگان پذیرای مسافران تور آنتالیا می باشد. ساحل اختصاصی شنی که طول آن حدودا 150 متر است برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده و البته این هتل برای کودکان و مهمانان رده سنی 4 تا 16 سال هتل نیز دارای برنامه ها و باشگاه های خاصی می باشد و زمین بازی و استخر و سرسره آبی کودکان نیز از امکانات بارز هتل میراکل ریزورت آنتالیا است.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا با 5 رستوران اختصاصی در طول روز در اختیار مهمانان می باشد و شما پس از یک گردش روزانه و بازدید از دیدنی های آنتالیا برای رفع خستگی از این رستوران ها می توانید بهره مند شوید. رستوران اصلی هتل میراکل ریزورت آنتالیا (Miracle Resort Antalya) که به صورت بوفه می باشد و صبحانه، نهار و شام سرو می کند و رستوران های آلاکارته که هر یک جدا غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای دریایی سرو می کنند.

برای گذراندن اوقات و عصرانه خود می توانید از کافه های ساحلی، کافه های کنار استخر، کتفه دیسکو، کافه بی اند کیو که انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی و سیگار سرو می کنند نیز استفاده کنید.

برنامه های شبانه هتل میراکل ریزورت آنتالیا متشکل از شعبده بازی، مسابقه بینگو، مسابقه نمایش، دیسکو و خوانندگی می باشد که برای سرگرمی مهمانان بسیار مناسب است.