هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا | cornelia diamond golf resort & spa _ belek Hotel antalya

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ساحل اختصاصی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده پارک آبی سالن بازی کودکان سونا تیم انیمیشن
ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس بیلیارد
آدرس: Iskele Mevkii Antalya, 07500 Belek, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره کرنلیا دیاموند گلف ریزورت آنتالیا (Cornelia Diamond Golf Resort Antalya) با امکانات بینظیری از جمله 8 استخر و پارک آبی و ساحلی اختصاصی با 250 متر طول میزبان مسافران تور آنتالیا می باشد. 

به محض ورودتان به هتل از شما با نوشیدنی پذیرایی شده و میهمانان می توانند از خدمات سرویس 24 ساعته اتاق بهره مند شوند. برخی از اتاق ها دسترسی اختصاصی به باغ و استخرها را دارند. در این هتل 5 ستاره 9 رستوران برای صرف غذا دارید و همچنین نوشیدنی مورد علاقه تان را می توانید از 10 بار هتل تهیه کنید. زمین گلف در فاصله 2 کیلومتری هتل 5 ستاره کرنلیا دیاموند گلف ریزورت آنتالیا (Cornelia Diamond Golf Resort Antalya) قرار دارد و اما شما می توانشد تنیس، فوتبال، بیلیارد و بولینگ را در کرنلیا دیاموند انجام دهید. شما می توانید در طول روز از سرگرمی های نمایشی هتل بازدید کنید و یا به مرکز اسپا بروید و استراحت کنید. 

هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت 45 کیلومتر تا مرکز شهر و 35 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما در راه و رسم سفر در تماس باشید.