هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول | radisson blu sisli Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس: 19 Mayis Cad. No: 2, Sisli, 34360 İstanbul, Turkey
توضیحات:

هتل 5 ستاره رادیسون بلو شیشلی استانبول Radisson Blu در منطقه شیشلی که یکی از مراکز تجاری استانبول می باشد قرار دارد و فاصله آن تا مرکز خرید جواهیر تنها 250 متر است.

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول دارای 291 اتاق بسیار شیک و مدرن است که دارای تلویزیون با کانال های ماهواره ای ، تهویه هوا، کتری برقی و مینی بار، حمام اختصاصی با سشوار و حوله های نرم و وان، اتاق نشیمن، سرویس اتو و میز اتو می باشد. برخی از اتاق ها به سالن اختصاصی دسترسی دارند که چای، قهوه و نوشیدنی های غیر الکلی در آنجا ارائه می شود. یک استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، مرکز بدنسازی، سونا، حمام ترکی و ماساژ با بهترین کادر برای تفریح و آرامش شما فراهم شده است. 

صبحانه به صورت روزانه در بوفه این هتل ارائه می شود و در زمان ناهار و شام نیز می توانید از رستوران موجود در هتل Radisson Blu استفاده کنید. با توجه به نزدیکی هتل رادیسون بلو به ایستگاه مترو شیشلی، شما می توانید به راحتی به سایر نقاط شهر استانبول نیز دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل Radisson Blu تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 16 کیلومتر می باشد.