هتل فور سیزن بسفروس استانبول | four seasons bosphorus Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر سرپوشیده سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس: Ciragan Cad. No:28, Besiktas, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey
توضیحات:

در مجاورت بسفروس، هتل فور سیزن بسفروس استانبول Four Seasons Bosphorus با ساختمانی به سبک 19 دوره عثمانی و معماری بینظیر، میزبان مسافران تور استانبول می باشد. استخر سرپوشیده و استخر آبگرم روباز با امکانات و تخت های مخصوص آفتاب، از امکانات هتل می باشد. این هتل رو به دریا دارای یک باغ زیبا و تراسی با چشم اندازی پانورامیک از بسفروس، نزد گردشگران استانبول بسیار محبوب می باشد. پارکینگ و اینترنت رایگان نیز از دیگر امکاناتی هستند که اقامت در فور سیزن بسفروس را برای شما لذت بخش تر می کنند.

اتاق های هتل Four Seasons Bosphorus با مبلمانی لوکس دکور شده اند و دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات و میز می باشند. رستوران Aqua با تراسی رو به چشم انداز بسفروس طیف وسیعی از بشقاب های مدیترانه ای را سرو می کند. میهمانان می توانند یک صبحانه غنی بین المللی را به سبک بوفه در رستوران هتل نوش جان کنند. ماهی های تازه، کباب های گریل شده و سالادهای تازه را می توانید در Pool grill نوش جان کنید و برای استراحت می توانید به بار موجود در لابی و لانژ بروید.

شما می توانید در طول سفر، در سالن ورزشی هتل برنامه ورزشی خود را دنبال کنید و یا برای استراحت به سونا بروید. میهمانان هتل لوکس فور سیزن بسفروس استانبول می توانند از فضای عجیب و غریب حمام ترکی لذت ببرند. این هتل زیبا تا میدان بشیکتاش تنها 4 دقیقه پیاده فاصله دارد و تنها 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما در راه و رسم سفر در ارتباط باشید.