هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول | çırağan palace kempinski Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران فروشگاه آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی ماساژ اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده سالن بازی کودکان سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس: Çırağan Caddesi 32, Besiktas, 34349 Istanbul, Turkey
توضیحات: در قصری به سبک عثمانی و متعلق به قرن 19 میلادی، هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول Çırağan Palace Kempinski Istanbul با ارائه استخری رو به تنگه بسفروس، میزبان مسافران تور استانبول می باشد. هتل چراغان پالاس استانبول همچنین با دارا بودن مرکز سلامت و اسپا و ارائه اتاق های لوکس با اینترنت رایگان، نزد گردشگرانی که به شهر زیبای استانبول سفر می کنند بسیار محبوب می باشد.

اتاق های هتل با سرویس خواب لوکس چیدمان شده اند و دارای پنجره هایی از کف تا سقف می باشند که مناظر زیبایی از باغ و دریا را پیش چشم شما قرار می دهند. این اتاق ها مجهز به تلویزیون های ماهواره ای و مینی بار می باشند. رستوران Laledan صبحانه چراغان را با بیش از 250 آیتم با مواد غذایی ارگانیگ آسیایی و عربی سرو می کند، همچنین در تمام طول روز می توانید انواع غذا و میان وعده ها را در این رستوران نوش جان کنید. رستوران Tuğra غذاهای سنتی و محلی ترکی را در تمام طول شب و با اجرای موسیقی سنتی زنده، برای مسافران تور استانبول که هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول را برای اقامت خود انتخاب نموده اند، سرو می کند. نوشیدنی های مختلف را نیز می توانید در بار هتل نوش جان کنید.

میهمانان هتل می توانند در حمام ترکی ریلکس کنند و یا از یک ماساژ در کابین های اختصاصی کنار استخر لذت ببرند. Çırağan Palace Kempinski Istanbul دارای سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده نیز می باشد. 

مرکز خرید محبوب Zorlu Center Mall در فاصله 3.5 کیلومتری هتل قرار دارد و این در صورتی است که شما با طی مسافتی 4.3 کیلومتری نیز می توانید به مرکز خرید Cevahir برسید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور و هتل در سراسر دنیا با همکاران ما در راه و رسم سفر در تماس باشید.