هتل ریکسوس پرا استانبول | rixos pera Hotel istanbul

angle-left
angle-right
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز اینترنت در لابی پذیرش 24 ساعته کافه بار
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار صندوق امانات سشوار اینترنت در اتاق ها یخچال سرویس فرنگی
جکوزی سونا
باشگاه بدنسازی
آدرس: Kamerhatun Mah. Mesrutiyet Cad. No:44 Tepebası Taksim, Beyoglu, 34440 İstanbul, Turkey
توضیحات:

خیابان استقلال یکی از مهم ترین و معروف ترین خیابان های شهر استانبول می باشد و هتل های زیادی در نزدیکی آن قرار دارند. یکی از هتل های شیک و 5 ستاره نزدیک این خیابان هتل ریکسوس پرا استانبول Rixos Pera می باشد که دقیقاً کنار کنسولگری انگلیس می باشد و دید مستقیمی به حیات این سفارت دارد.

این هتل دارای 116 اتاق می باشد که به صورت های مختلف مثل سوئیت و اتاق دو تخته و یک تخته و ... آماده میزبانی مسافران تور استانبول می باشد. این اتاق ها دارای دکوراسیون کلاسیک و شیک می باشند و مجهز به امکاناتی مانند مینی بار، صندوق امانات، امکانات اتو، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان هستند. 

یکی از ویژگی های هتل ریکسوس پرا استانبول Rixos Pera سالن ماساژ بزرگ آن می باشد که انواع ماساژ های مختلف در آن ارائه می شود. از امکانات دیگر می توان به سونا، باشگاه بدنسازی، آرایشگاه و حمام سنتی اشاره کرد. در آخرین طبقه هتل، رستوران مخصوص هتل قرار دارد که در عین صرف غذاهای سنتی ترکی و بین المللی می توانید از چشم انداز زیبای شهر استانبول نیز لذت ببرید. این هتل با منطقه تاریخی شهر استانبول مانند مسجد ایاصوفیه و سلطان احمد و کاخ توپکاپی حدود 10 دقیقه فاصله دارد.